ماجرای عجیب مژگان در نشست خبری فیلم شعله‌ ور

مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور
محمدتقی فرهادپور

به گزارش ایلنا – پیرو جنجال‌ های صورت گرفته درباره واکنش‌ های طنز و انتقادی به رفتارهای عجیب مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور در نشست خبری فیلمشان، خبری انعکاس پیدا کرد که ایشان اوتیستیک هستند، در حالی که هیچ نهاد رسمی این موضوع را اعلام نکرده و بنا به گفته افراد نزدیک به وی، عوامل فیلم و همچنین کارگردان چنین خبری کذب است.

در این میان، یعنی حدفاصل پخش شدن خبر اشتباه ابتلای مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور به اوتیسم تا زمانی که معلوم شود چنین نیست و تم رفتاری مژگان به این صورت است، برخی عزیزان مهربان تر از مادر سیبلی بهتر از عکاسان، خبرنگاران و کسانی که به این حواشی پرداخته بودند پیدا نکردند و با نگاهی سرشار از ترحم و تبعیض، از رفتار ایشان دفاع کردند.

در این میان، سایت برترین ها که نگاهی طنز آلود به عکس‌ های جشنواره دارد همین را نوشته و گفته: «ما نگاهمان نقد گونه و طنز آلود است و حتی اگر اوتیستیک بودن مژگان واقعیت داشت، دلیلی بر مدارا و ترحم نبود. افراد مبتلا به اوتیسم هیچ مشکلی ندارند و فقط کمی در برخی مشخصه‌ های رفتاری با بقیه “تفاوت” دارند. لذا انقدر تخم ترحم در جامعه نپاشیم و به همه افراد، با همه ویژگی‌هایشان، به یک چشم بنگریم، قطعا خودشان هم استقبال می‌ کنند. در ضمن پیش از حضور در نشست خبری به تغذیه خود اهمیت دهید تا در حین نشست مجبور به خوردن شال و روسری خود نشوید»!

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی