پشت پرده جنجالی تئاتر از زبان بازیگر مطرح خانم! +عکس

لیلا بوشهری
پارسا عمادی

لیلا بوشهری گفت: به مهمانان برخی برنامه‌های پربیننده نگاه کنید. این مهمانان به راحتی پول می‌دهند تا در یک برنامه مطرح بخوانند و پس از آن به شهرت می‌رسند.

لیلا بوشهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص چهره شدن یکباره برخی از هنرمندان گفت: متاسفانه این روزها برخی به راحتی برای معروف شدن راه صد ساله را یک شبه می پیمایند و پشت این موفقیت آنی هیچگونه تلاشی وجود ندارد و هرچه هست روابط و پول است. به عنوان نمونه شما به مهمانان برخی برنامه های پر بیننده نگاه کنید این مهمانان به راحتی پول می دهند تا در یک برنامه مطرح بخوانند و پس از آن به معروفیتی مثال زدنی می رسند. کم نیستند این چنین هنرمندانی که به واسطه پول به راحتی به موفقیت یک شبه می رسند.

او ورود بازیگران سینما را باعث بیکاری اهالی تئاتر دانست و اضافه کرد: متاسفانه همین بازیگران بعد از بیکاری و حاشیه سازی راهی تئاتر می شوند تا بلکه در آنجا به کار برسند. حضور چهره ها در تئاتر وضعیت بد هنر نمایش را بدتر از گذشته کرده است. اینها باعث شده اند تا سالن داران تنها به گیشه فکر کنند. چندی پیش نمایشی را با سه بازیگر خوب آماده اجرا در تئاتر داشتم و بعد از ثبت قرارداد حتی روز اجرا هم مشخص شده بود تا اینکه مدیر این مجموعه از من خواست تا یکی از بازیگران را با یک چهره معروف عوض کنم. من این اتفاق را نپذیرفتم زیرا در آن زمان و نزدیک به اجرا اصلاً درست نبود. همین اتفاق باعث به راحتی سالن را از ما بگیرند و اجرا نرویم.

بوشهری وضعیت تئاتر ایران را نابهنجار خواند و خاطرنشان کرد: البته این را هم بگویم که تئاتر با تمام این اوصاف برای همه جا دارد و استفاده از سلبریتی ها تضمینی برای فروش نیست. به عنوان مثال به طور واضح دیدیم که حضور یک بازیگر کارنابلد در تئاتر لامبورگینی باعث شکست سنگین این پروژه شد. اتفاقات ناراحت کننده ای در تئاتر در حال رخ دادن است. به طور مثال برخی از تهیه کنندگان تئاتر پیش از شروع نمایش و در لحظات اول خودشان بلیت ها را پیش خرید می کنند تا بتوانند به قیمت های بسیار بالاتر بلیت را به دیگران بفروشند. مشکلات تئاتر یکی دو تا نیست و تا حل آن زمان بسیار زیادی مانده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی