یادی از یک سریال قدیمی و تیتراژ ماندگارش

سریال در مسیر زاینده رود
محمدتقی فرهادپور

تیتراژ سریال در مسیر زاینده رود که یک تجربه ماه رمضانی دیگر برای خواجه امیری محسوب می‌شود، همکاری دوباره و موفقیت آمیز خواننده جوان و حسن فتحی به شمار می‌رود.

به گزارش افکار نیوز، تیتراژ سریال تلویزیونی در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی، در سال ۱۳۸۹ همزمان با پخش این مجموعه از شبکه یک سیما پخش می‌شد.

تیتراژ این مجموعه را احسان خواجه امیری با ترانه‌ای از زنده یاد افشین یدالهی خوانده بود. البته خواجه امیری و یدالهی پیش‌تر نیز تجربه همکاری با یکدیگر را داشتند و به طور معمول نتیجه این فعالیت‌ها، مورد قبول مخاطبان قرار می‌گرفت.

خواجه امیری در بسیاری از موارد، علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی قطعه هایی که می‌خواند را انجام می‌دهد و تیتراژ “در مسیر زاینده رود” نیز در زمره اینگونه فعالیت‌های این خواننده قرار می‌گیرد.

در سریال “در مسیر زاینده رود” جوان فوتبالیستی به نام مهران سارنگ (اشکان خطیبی) برای قرارداد با یک باشگاه اصفهانی به اصفهان می‌آید و ناخواسته جوانی اصفهانی به نام مسعود مصیب را به قتل می‌رساند.

مهدی سلطانی، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، مهرانه مهین ترابی، هومن برق نورد، افسانه پاکرو و مهدی باقربیگی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی