دانلود فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers Age of Ultron 2015) با دوبله فارسی

اسکرین شات فیلم انتقام‌جویان عصر اولتران ۲۰۱۵
مهسا صادقی

 دانلود فیلم سینمایی Avengers Age of Ultron 2015 (انتقام‌جویان: عصر اولتران ۲۰۱۵) به همراه دوبله فارسی

کاور فیلم Avengers Age of Ultron 2015

نام فیلم :  Avengers Age of Ultron 2015 (انتقام‌جویان: عصر اولتران) 
امتیاز : IMDb =   ۷٫۴/۱۰
ژانر : علمی تخیلی | اکشن | ماجراجویی
کیفیت : HD 1080p , HD 720p
محصول : آمریکا
کارگردان :  Joss Whedon
ستارگان :  Robert Downey Jr. ,Mark Ruffalo ,Chris Evans
سال تولید : ۲۰۱۵ میلادی
زبان :  فارسی (دوبله فارسی)
مدت زمان :  ۱۳۹ دقیقه

خلاصه داستان فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران ۲۰۱۵ :

در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران ،گروه انتقام‌جویان شامل تونی استارک، استیو راجرز، ثور، بروس بنر، ناتاشا رومانوف و کلینت بارتون در کشور سوکوویا که در اروپای شرقی قرار دارد، به پایگاه هایدرا که توسط ولفگانگ فون استراکر اداره می‌شود، حمله می‌کنند. استراکر در این پایگاه با استفاده از عصای لوکی بر روی انسان‌ها به آزمایش می‌پردازد. آن‌ها با دوتا از نمونه‌های آزمایشی استراکر مواجه می‌شوند:

دوقلوهای ماکسیموف. پیترو با قابلیت سرعت ابرانسانی و و واندا ماکسیموف که می‌تواند ذهن را بازی دهد و اشیا را از دور جابه‌جا کند. استارک عصای لوکی را به دست می‌آورد.

استارک و بنر درمی‌یابند که در داخل سنگ عصا یک هوش مصنوعی وجود دارد و از آن برای تکمیل پروژه «اولتران» که یک سیستم دفاعی است استفاده می‌کنند. اولتران با این تصور که باید بشریت را از روی زمین محو کند، جارویس را نابود می‌کند و به مقر انتقام‌جویان حمله می‌کند.

او به همراه عصا فرار می‌کند و با استفاده از منابع استراکر در سوکوویا، خودش را تقویت کرده و برای خودش ارتشی از ربات‌ها می‌سازد. او استراکر را می‌کشد و دوقلوها را هم که در بچگی به وسیله موشک‌های استارک پدر و مادرشان را از دست داده‌اند با خود همراه می‌کند. آن‌ها به پیش اولیس کلا که یک دلال اسلحه است می‌روند تا ویبرانیوم به دست آورند. انتقام‌جویان آن‌ها را دنبال می‌کنند، ولی واندا ذهن همه‌شان را تسخیر می‌کند از جمله هالک. هالک شروع می‌کند به تخریب شهر تا جایی که استارک جلویش را می‌گیرد و …

مختصری درباره فیلم و بازیگران فیلم Avengers Age of Ultron 2015 :

انتقام‌جویان: عصر اولتران (به انگلیسی: The Avengers: Age of Ultron) نام فیلمی ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۵، به کارگردانی و نویسندگی جاس ویدون است که مارول استودیوزتهیه‌کنندگی و استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع آن را بر عهده داشتند. این فیلم بر پایهٔ کمیک‌های مارول کامیکس و مجموعه‌ای با همین نام ساخته شده و دنبالهٔ فیلم انتقام‌جویان(۲۰۱۲) است. عصر اولتران یازدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز و ساموئل ال. جکسون همان نقش‌های خود در فیلم قبلی را تکرار کرده‌اند و جیمز اسپیدر، الیزابت اولسن، آرون تایلر-جانسون و توماس کرتشمن دیگر بازیگران این فیلم هستند. در انتقام‌جویان: عصر اولتران، انتقام‌جویان باید اولتران، موجودی که خود به دست بشر ساخته شده و کمر به نابودی بشریت بسته، را شکست دهند.

عکس های فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران :

لینک های دانلود فیلم Avengers Age of Ultron 2015 :

لینک های دانلود با دوبله فارسی

کیفیت : ۱۰۸۰p ، فرمت: mkv ، حجم فیلم:: ۲٫۱۵ گیگابایت

 

کیفیت : ۷۲۰p ، فرمت: mkv ، حجم فیلم: ۱٫۲۱ گیگابایت

دانلود با کیفیت ۷۲۰P    دانلود با کیفیت ۷۲۰P (سرور دوم)

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی