انتقاد خواننده قطعه «شمشیر» درباره برخی حواشی رسانه‌ای

سام بورنگ

رسانه نوا – خواننده پاپ در آستانه انتشار نخستین آلبوم رسمی خود درباره برخی رفتارهای رسانه‌ها درباره پخش گزینشی آثارش در رسانه‌ها گفت: «نشان دادن نیمی از عقیده خودخواهی ست. نشان دادن نیمی از من خودخواهی ست. من حرفهایم با همه‌ی آثارم تعریف می‌شود، نه بعضی از آنها…نشان دادن نیمی از عقیده یعنی انگار به آن عقیده اعتقاد و اعتماد نداریم. عقیده‌ای که یک طرف آن نبرد با «عمروبن عبدود» است و یک طرف دیگرش نبرد با «عقیلِ» برادر.»

حامد زمانی افزود: «ما وقتی میتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و روی آنها تاثیرگذار باشیم که منتقد و‌ معترض هرگونه ظلم و‌فساد باشیم؛ با همه‌ی ابعاد و‌ وجوهش. چه ظلم و استکبار خارجی که نمادش آمریکا و اسرائیل است و چه استکبار داخلی که نمونه‌اش فساد و تبعیض برخی مسئولین است. رسانه باید آیینه‌ی تمام و ‌کمال واقعیات و‌حقایق باشد؛ نه قسمتی از آن. انتظار می رود اگر رسانه‌ها به آن دسته از کارهای من میپردازند نیم نگاهی هم به این طرف قصه داشته باشند؛ نه اینکه به کل آنرا مسکوت گذارند. طبیعی ست در این وضعیت قضاوتهای صحیحی راجع به ساختار فکری هر هنرمندی صورت نخواهد گرفت. »

زمانی درباره اتفاقات و موضوعات اجتماعی این روزها نیز معتقد است: «عقیده و مکتب ما با هر گونه ظلم‌ و استکباری مخالف است، چه خارجی و چه داخلی. رسانه‌های ما بعنوان اصلی‌ترین رکن فرهنگ ساز کشور که اتفاقا داعیه‌ی ریشه داشتن در همین مکتب را نیز دارند باید به هر دو‌ وجه ظلم و استکبار بپردازند؛نه فقط بعد خارجی آن و اینگونه مواضع است که اعتماد و جذب مردم را در پی دارد. من بعنوان هنرمند وظیفه دارم از هر دو‌ وجه این ظلم بخوانم؛ چه بعدخارجی و چه داخلی. اما متاسفانه در این سالها کارهایی از من که به بعد داخلی این ظلم یعنی بی عدالتی و فساد، رانت و تبعیض در برخی مسئولین میپردازند توسط هیچ رسانه‌ای پوشش داده نشده؛ آثاری مثل: هفت تیر، بگذرد، شمشیر و… و فقط آثاری رسانه‌ای شدند که به وجه خارجی این ظلم پرداخته‌اند که این هم ظلم به شخص من هنرمند است و‌هم به ساحت رسانه.»

گفتنی‌ است این خواننده در تدارک انتشار نخستین آلبوم رسمی خود است که اخبار این آلبوم به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی