مرادخانی: جشنواره موسیقی فجر مهم‌ترین رویداد موسیقایی کشور است

سام بورنگ

رسانه نوا – علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، پیامی را منتشر کرد.

 معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سی ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، آن را مهم‌ترین رویداد موسیقایی کشور عنوان کرد وگفت: برگزاری این جشنواره، فرصتی مغتنم برای بهره‌برداری از این ظرفیت و گنجینه و توجه به تولیداتی است که آیینه ی تمام نمای این میراث گرانقدر به شمار می رود.

در متن این پیام آمده است:

«هنر موسیقی، صدای سخن عشق است و بیان هنری نگاه و باور فرهنگی جامعه‌ فهیم ما که در گذر ایام با بهره‌گیری از ذخایر معنوی اقوام ایرانی باقی مانده است و بی تردید، جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر، مهم‌ترین رویداد موسیقایی کشور است که سرمایه اصلی خود را فرهنگ و هنر، آموزه‌های اصیل و ریشه دار اخلاقی خود، تجربه و شناخت پیشکسوتان و نیز استعداد و آرمانخواهی جوانان برومند ایران اسلامی می داند.

از این منظر، سی و دومین دوره برگزاری این جشنواره، فرصتی مغتنم برای بهره‌برداری از این ظرفیت و گنجینه و توجه به تولیداتی است که آئینه تمام نمای این میراث گرانقدر می‌باشند.

اختصاص جایزه ای ویژه به منظور کارشناسی روشمند آثار تولیدی و معرفی و تقدیر آثار برگزیده و حمایت از آثار کیفی و تثبیت پایه توسعه این هنر، از رویکردهای هدفمند و آتیه دار این نوبت از جشنواره موسیقی فجر است.

تحولاتی از این دست، مطابق با سیاست های کلان فرهنگی – هنری دولت یازدهم و منطبق بر نیازهای اجتماعی کشور است.

وظیفه خود می‌دانم از تلاش ارزشمند همه دست‌اندرکاران بویژه داوران و هنرمندان حاضر در جشنواره سی و دوم و دبیر محترم آن تشکر و ضمن تبریک به همه برگزیدگان، برای همه عزیزان آرزوی توفیق و خدمت بیشتر نمایم.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی