پس از یک سال سکوت؛ تک آهنگ « نشون به او نشونه» با صدای امیر فخرالدین منتشر شد

امیر فخرالدین
سام شرف زاده

رسانه نوا امیر فخرالدین خواننده جوان موسیقی تازه ترین اثر خود را منتشر کرد.

به گزارش رسانه نوا، این خواننده در قطعه «نشون به اون نشونه» با مهدیه عرب به عنوان ترانه سرا و معین خداوردی به عنوان آهنگساز همکاری کرده. همچنین تنظیم این اثر بر عهده سعید تاجیک بوده و میکس و مسترین توسط ایمان احمدزاده انجام شده است. نوازنده خوب گیتار باس مجتبی کشاورز، هیراد نیکنام نوازنده گیتار و مرسل وطنی نوازنده ساکسیفون در این قطعه حضور دارند.

امیر فخرالدین در تازه ترین گفت و گوی خود با رسانه های موسیقایی گفت: تیم تولید این اثر همه در حوزه خود حرفه ای هستند و خیلی راحت می توان با آن ها کار کرد. وسواس زیاد من باعث شد خودم کار را میکس نکنم و در نهایت از خروجی کار بسیار راضی هستم. مهمترین دلیل سکوت یک ساله ام این بود که خواستم آن چیزی که می خواهم را بسازم که مورد پسند مخاطب حال حاضر است. ملودی ساز خوبی را پیدا کنم که ساخته اش به صدای من بیاید. آثار قبلی بازاری نبود و بیشتر سلیقه خودم را ساختم اما در کارهای جدیدم به سمت بازار آمده ام اما از خودم زیاد فاصله نگرفته ام.

وی ادامه داد: کارهای دیگر آماده شده و سبک خاص خودشان را دارند که طبق برنامه ریزی های اتاق فکر من و در زمان مقرر منتشر خواهند شد. من سعی کرده ام از کسی تقلید نکنم و آهنگ های من شناسنامه خودشان را داشته باشند. یک سال سکوت کردم اما دست پر برگشتم. در آینده با چهره های جدید و مستعد کار خواهم کرد چرا که به سلیقه نسل جدید در تولید اعتقاد دارم. امیدوارم آثار جدیدم مورد پسند دوستانم در حوزه موسیقی و مردم خصوصا مخاطبان خودم قرار بگیرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی