واکنش امیرتتلو به صحبت‌های رئیسی درباره او

تتلو و رئیسی
سام بورنگ

رسانه نوا – امیرتتلو با انتشار مطلبی به صحبت‌های اخیر سیدابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.

روز گذشته ابراهیم رئیسی نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری در صحبت‌هایی به توصیف دیدارش با یک خواننده زیرزمینی که باعث ایجاد حواشی فراوانی شده بود پرداخت. رئیسی با صحبت درخصوص امیرتتلو به توضیح درباره این خواننده پرداخت و گفت: ایشان را در نمازخانه فرودگاه، درست در زمانی که برای رسیدن به پرواز عجله هم داشتم به من معرفی کردند و اگرچه با سابقه او آشنایی نداشتم اما گفتند علیرغم سابقه‌اش، اخیرا اشعار و ترانه هایی اثرگذاری در مورد شهدا، حجاب، مدافعان حرم و … خوانده است و همانجا خیلی صادقانه باب صحبت کوتاهی درباره سوابق منفی گذشته‌ و اینکه از آن رویگردان بوده، باز کرد. با اینکه بعد از نماز با عجله به سمت پرواز باید می رفتم، اما نشستم و ۳ تا ۴ دقیقه او را بخاطر ترانه ای که برای امام رضا (ع) خوانده بود، تحسین وتشویق کردم و رفتم. بعداٌ از دوستان شنیدم که ایشان تصویر این دیدار کوتاه را در فضای مجازی منتشر کرده و نوشته که من ابتدا از فلانی می‌ترسیدم …‌ ببینید چگونه فضای روانی جامعه و جوانان را با عملیات روانی تحت تأثیر رقیب هراسی قرار داده بودند. 

صدها هزار نفر تحت تأثیر این تبلیغات قرار گرفته بودند. البته گویا ایشان تاوان این اظهارنظر خود را هم داده بود. خیلی متأسف شدم وقتی شنیدم که تصاویر نامناسبی از گذشته که او از آنها اعلام برائت کرده با طراحی همان اتاق عملیات روانی به طور گسترده در فضای مجازی پخش شد. خُب، این کار خیلی زشت و حرام بیّن و اشاعه فحشاء از جوانی است که اظهار میکند من توبه کرده‌ام. این گناهی عظیم‌تر است.
در ادامه امیرتتلو نیز به واکنش درخصوص صحبت‌های سیدابراهیم رئیسی پرداخت و با انتشار متن کوتاهی که در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرد، گفت: تشکر میکنم از آقاى رئیسى عزیز و همین که ایشون راجع به من حرف میزنن برام افتخاره و چه برسه دیگه به تعریف. من کوچیک تر از این حرفام و همه‌ى سعى و تلاشم اینه که فقط بتونم مفید باشم و بقیه رو خوشحال کنم و خداروشکر میکنم که بالاخره یه بزرگى از ما خوب گفت. این معرفت و بزرگواریشون رو نشون میده چون قبل از ایشون هیشکى حتى اسم منو نمیبرد که نکنه براش دردسر شه. میفهمم این کار بزرگشونو و از خدا میخوام که بتونم جبران کنم. راستش من اتهام اشاعه‌ى فحشا داشتم و همین صحبت آقاى رئیسى به عنوان یکى از بزرگان قوه قضاییه، به من ثابت میکنه که بیگناهم و خدا منو به خاطر گذشته و جوونیم بخشیده. همین بسمه حتى اگه بازم برم زندان، جلوى خودم و خداى خودم رو سفیدم. دست ایشون رو هم میبوسم و سعى میکنم که بتونم جلوى ایشون و قاضی محترم تجدید نظرم رو سفید باشم.

دیدگاه شما

9 دیدگاه
پاسخ دادن

این شیرین عقل می خواست زرنگی کنه و از اقای رییسی برای پرونده تجدید نظر بهره برداری بکنه و البته تا حدودی هم موفق شد.

پاسخ دادن

امیدوارم آقای تتلو واقعا توبه کرده باشند، همینطور امیدوارم توبه ایشان فقط جهت دوپینگ نزد قاضی محترم پرونده شان صورت نپذیرفته باشد.
انصافاً اگر هرجوان دیگری چنین رفتار های زننده ای از خود بروز داده بود که انسان با دیدن برخی از تصاویرشان شرم می کند با او چنین برخورد می گردید؟
آیا گناهانی که در تصاویر مشاهده می گردد به همین سادگی و با اعلام توبه قابل زدودن است؟
فقط امیدوارم به خاطر منافع و جریانات گروهی (از هر طرف که باشد) با ایمان و اعتقاد مردم بازی نشود ، امیدوارم این بخشودگی های سریع موجب این تفکر در جوانان ما نگردد که هر کاری را مجاز بدانند زیرا با یک توبه می توانند از مجازات خود را برهانند.

پاسخ دادن

اتفاقا ایشون به گفته بعضیهااصلا قابل مقایسه با شجریان که توی تبلیغات رو حانی ازش استفاده کرد نیست چون گذشته خرابشو با توبه پاک کرده ولی شجریان گذشته مثبت و موجه رو با هم اغوشی با خواننده گان لس انجلسی خراب کرد

پاسخ دادن

سلام
آقای رییسی گفته تو نمازخونه فرودگاه با تتلو دیدار داشته، آخه تو کدوم نمازخونه این چنین مبل هایی که تتلو و رییسی روش نشستن وجود داره؟
همین عکسی که خوتون قرار دادید نشون میده آقای رییسی که خیلی ادعای دیانت داره چقدر راحت دروغ میگه

پاسخ دادن

عزیزم دقیقا مدل مبلا رو چطوری تشخیص دادی؟
واقعا باید تاسف خورد برای کسایی که زبونشون به مغزشون وصل نیست.

پاسخ دادن

آقای رامین
بهتره متنها رو با دقت بیشتری مطالعه کنی !!! چرا جو میدی ؟؟؟ کی گفنه تو نمازخونه با تتلو دیدار کرده ؟؟؟ تو نمازخونه راجع به این آدم و درخواست ملاقاتش باهاش صحبت کردن
به خدا ما اگه تو این دنیا همه تلاشمون این باشه که دیانت خودمون رو حفظ کنیم و خودمون دروغ نگیم هم ایران گلستون میشه هم دنیا و آخرت خودمون آباد

پاسخ دادن

باسلام
جناب اقای سروش خان
با آرزوی سلامتی برای تمام ایرانیان عزیز درهرکجای دنیا هستند
چه اشکالی دارد حالا تو نمازخونه یا منزل به هرحال نظر وایده آقای تتلو این است که متوجه شده توبه کرده است واز آقای رئیسی خوشش میامد وبرای ایشان تبلیغ کرد من اصلا آقای تتلو نمیشناسم که بخواهم درباره او قضاوت کنم یا نظر بدهم ولی آقای رئیسی همه ایران شناخت دارند وایشان ۳۸ سال است دراین نظام خدمت میکردند نباید فوری قضاوت بی جا بکنیم یکی از آقای روحانی خوشش میاید یکی از آقای رئیسی یکی از آقای احمدی نژاد ما باید برای نظرهای همه احترام بگذاریم

پاسخ دادن

گویا چندان مهم نیست آقای تتلو چی گفته مهم اینه که به نفع چه کسی موضع گیری کرده؟ نمی دانم چندتا اتفاق رخ بده تا مرز بین آدم ها با ظرفیت و روشنفکر با آدم های به ظاهر باظرفیت و پرمدعا مشخص بشه؟ واقعا چه اتفاقی باید رخ بده تا مشخص بشه چه کسایی تحمل و پذیرش نقد رو دارند؟

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی