ویدئو «دلم خوش نمیشه» با صدای امیرعباس حسن زاده منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – امیرعباس حسن زاده تازه ترین اثر خود را در قالب تصویر و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

به گزارش رسانه نوا، امیرعباس حسن زاده نه تنها به عنوان خواننده بلکه در قامت آهنگساز و تنظیم کننده نیز میان مردم شهرت دارد. وی همکاری های موفقی با خواننده های سرشناس داشته و تازه ترین خبر در خصوص او این است که ویدئو«دلم خوش نمیشه» را منتشر کرده است.

حسن زاده در تازه ترین گفت و گوی خود با رسانه های موسیقایی با تاکید بر فعالیت مستمر خود به عنوان خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده گفت: من از سال گذشته برای اولین بار برای دریافت مجوز اقدام کردم. چند کار منتشر شده داشتم و این مسئله، روند دریافت مجوز را کمی طولانی کرد و این را باید بگویم که آقایان مسئول همیشه همکاری خوبی در این پروسه با من داشتند.

وی ادامه داد: در طول این زمان به شکل شبانه روزی مشغول تهیه قطعات خودم بودم و تصمیم دارم با حفظ فضای خودم، اتمسفرهای مختلفی را تجربه کنم. در حال حاضر چند قطعه آماده دارم و دیگر آثار در مراحل مختلف تولید هستند و یک به یک منتشر خواهند شد. تصمیم دارم بیش از پیش به تولید ویدئو بپردازم چرا که موسیقی در قالب تصویر تاثیر گذاری بیشتری دارد.

گفتنی است تک آهنگ«دلم خوش نمیشه» سروده نرگس جعفری است که با آهنگسازی امیرعباس حسن زاده همراه شده است و شهریار علوی وظیفه تنظیم آن را بر عهده داشته است. همچنین بهروز علیاری میکس و مسترینگ را انجام داده و نوازنده های مطرحی نظیر کیان دارات و هومن نامداری در این اثر هنرنمایی کرده اند. ساخت ویدئو این قطعه هم بر عهده محمدرضا وکیلی بوده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی