یک ایرانی در برنامه O Ses Türkiye داوران را شگفت زده کرد!

مدیر وبسایت

رسانه نوا – شب گذشته، اجرای زنده‌یِ «صادق آزمند» شرکت کننده ایرانیِ برنامه O Ses Türkiye داوران را میخکوب کرد و با تشویق حضار همراه شد.

«او سس ترکیه» یک مسابقه آواز خوانی است که در ترکیه برگزار می شود. این برنامه نسخه‌ای محلی از برنامه صدای هلند بوده و از ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ در ترکیه پخش شده است. تا به حال شرکت کنندگان ایرانی زیادی در این برنامه شرکت کرده‌اند. این مسابقه در پنج مرحله و با داوری ۴ نفر برگزار می شود. اعضای گروه داوری در مرحله اول پشت به Stage قرار می گیرند و شرکت کننده ها برنامه خود را اجرا کرده و در صورتی که هر یک از داوران صدای شرکت کننده را بپسندند، با فشار دادن دکمه ای که برای صندلی های آنها در نظر گرفته شده به سمت صحنه برمی گردد و  اعلام می نماید که مایل به ادامه مسابقه در گروه خود با شرکت کننده حاضر در صحنه است. در صورتی که ۲ یا چند داور برای یک شرکت کننده بازگردد، شرکت کننده به دلخواه خود ادامه مسابقه را با یکی از اعضای هیئت ژوری را انتخاب کرده و به راه خود ادامه می‌دهد.

اجرای متفاوت صادق آزمند که با تشویق حاضرین همراه شده بود، مورد توجه هر ۴ داور این برنامه قرار گرفت. این هنرمند یک آهنگ تلفیقی ایرانی به زبان فارسی اجرا کرد. 

دیدگاه شما

7 دیدگاه
پاسخ دادن

چرت نگین بابا شگفت زده کرد شگفت زده کرد تو هر سال o ses ایرانی ها شرکت میکنن منتهی اولین باره که یکی فارسی خوانده دفعات قبل کسایی بودن که به فینال صعود کردن چرا خبر اونا رو نمیزاشتین مثلا میخواین …

پاسخ دادن

ازادی بیان یعنی همین که یک خواننده به زبان فارسی در مسابقه کشور ترک زبان شرکت کنه

پاسخ دادن

اونوقت تو یک شب شعر دوست ما خواس یه شعر ترکی بخوند نزاشتن ببینین تفاوت از کجا تا کجاس؟!!

پاسخ دادن

اینجا مسابقه است ….دوست شما هم می خواست تو مسابقه شرکت کنه و نگذاشتند ؟

پاسخ دادن

اونوقت دوست ما در یک شب شعر خواست یک شعر ترکی بخونه جلوشو گرفتند تفاوت از کجا تا کجاس

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی