حمله بی سابقه ۲۰:۳۰ به حامد همایون، امید حاجیلی و خواننده‌های پاپ!

هاتف حسینی

رسانه نوا – بخش خبری ۲۰:۳۰ با پخش گزارشی، انتقادهای بی سابقه‌ای روانه برخی خواننده‌های پاپ کرد.

به گزارش رسانه نوا، شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ بخش خبری ۲۰:۳۰ که عموماً رویکردی انتقادی نسبت به جریان‌های غیر وابسته به فضای سیاسی دارد، در اقدامی عجیب و انتقاد برانگیز فضای فعلی موسیقی پاپ را سخیف دانست و با پخش قسمت‌هایی از کنسرت‌های امید حاجیلی و حامد همایون به فضای شاد این اجراها حمله کرد.

در بخشی از این گزارش جهت دار، قسمت‌هایی از کنسرت امید حاجیلی، حامد همایون، فرزاد فرزین، رضا یزدانی و چند خواننده دیگر با شطرنجی شدن صورت‌های آن‌ها پخش شد. اتفاقی مشابه پخش گزارش از بازداشت بزهکاران و مجرمان که واکنش تند اهالی موسیقی را به دنبال داشته است. از دیگر نکات عجیب در این گزارش می‌توان به صحبت‌های حامی و چنگیز حبیبیان اشاره کرد که خواستار نظارت بیشتر در حوزه موسیقی شدند و این در حالی است که حامی طی سال‌های اخیر بارها انتقادهای تندی علیه خط قرمزها و چارچوب‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی داشته است.

اما این گزارش خبری به همین جا ختم نشده و حتی طرز لباس پوشیدن خواننده‌هایی مثل رضا یزدانی، فرزاد فرزین و مهدی مدرس را با انتقادهایی تند همراه کرد و بی آن‌که در نظر بگیرد نهاد ناظر بر این اتفاقات وزارت ارشاد و دفتر موسیقی هستند. پیش بینی می‌شود با پخش این گزارش، طی روزهای آتی واکنش‌های بسیاری از مسئولان نهادهای فرهنگی و هنرمندان شاهد باشیم.

دیدگاه شما

4 دیدگاه
پاسخ دادن

انقدر تو این مملکت چیزای برعکس دیدیم ک از این اتفاقا نباید زیاد تعجب کرد.
جدا از بحث طرفدار بودن میخوام بگم ک این رفتار بزرگترین توهین ب هنرمندان کشورمونه؛واقعا متاسفم بخاطر اون گزارشگر و متن گزارشش و برای تمام دست اندرکاران ۲۰:۳۰ و همچنین بیشتر برای حبیبیان و حامی متاسفم ک بجای حمایت از همکاراشون اونارو تحقیر میکنن,متاسفم برای شخصیت ضعیف و حسود حمید حامی و چنگیز حبیبیان

پاسخ دادن

خوشبختانه من مدتهاست که اخبار مزخرف ۲۰:۳۰ نگاه نمیکنم

پاسخ دادن

در بعضی از کنسرتها گفتم بعضی از کنسرتها هم عوامل اجرایی و خواننده و هم مردم بسیار زننده لباس میپوشند و بسیار بد ادا و اصول دارن و رفتارهای زننده و سخیف دارن و هرزگی و لودگی نیز دیده میشود

پاسخ دادن

شما که بجای استفاده از کنسرت میری به ملت نگاه میکنی چی پوشیدن و چکار میکنند کار اشتباهی میکنی میری

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی