باکتری خان آلبوم «در رفتن از خستگی» را با اشعار «عباس کیارستمی» منتشر کرد

سام بورنگ

 

رسانه نوا – آلبوم دکلمه و موسیقی «در رفتن از خستگی» ساخته «فرشاد خوشنود»، بر اشعار زنده یاد «عباس کیارستمی»، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش رسانه نوا، «در رفتن از خستگی» نام آلبومی است از گروه «ماکیچی» به آهنگسازی و تنظیم «فرشاد خوشنود_ باکتری خان» که در قالب ۱۰ بخش به نام‌های «خوانش نخست»، «سودای ماه»، «سرما، برف، باران»، «خوانش دوم»، «پناه بر شعر»، «با طبیعت»، «خوانش سوم»، «در خواب»، «خوانش پایانی» و «پایان» ساخته و پرداخته شده است و خوانش این اشعار را «سونیا کلیشادی»، عهده دار بوده است.

در این اثر، آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی سازهای پیانو، گیتار باس، سینتی سایزر، سازهای کوبه‌ای و درام الکترونیک، بر عهده «فرشاد خوشنود» بوده است. همچنین فرید قماشچی (ویولونسل)، انور جاسم (عود) و لیلا تهرانی (کلارینت)، دیگر نوازندگان آلبوم بوده‌اند.

خوشنود در اثر تازه خود، تهیه کنندگی و عکاسی را نیز انجام داده و «سونیا کلیشادی» در کنار خوانش این اشعار به عنوان تهیه کنندگی و طراحی اثر، با وی همکاری داشته است. صدابرداری اثر در «استودیو زنجیری» صورت گرفته که صدابردار «مانی شیخی»، میکس و مسترینگ «کلن رِیس»، مدیریت تولید «فریدون خوشنود»، مشاوره تهیه و تولید «مریم شریعت زاده جنیدی»، مدیریت تدارکات «زهرا قاسمی» و مدیریت تبلیغات «حامد عباس زاده» بوده‌اند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی