«علیرضا قربانی» و «مهیار علیزاده» همچنان در میان پرفروش‌ترین‌ها

مدیر وبسایت

رسانه نوا – مرکز موسیقی «بتهوون» پرفروش‌ترین آثار منتشر شده خود در هفته گذشته را اعلام کرد. در همین راستا آلبوم‌های «چهارشنبه سورى»، «عاشق می‌شویم»، «صداى طهرون٣»، «بازى هاى آوازى٢»، «مسافران مردد»، «حریق خزان» و «درفش کاویانى» به ترتیب در جمع پرفروش‌های هفته جای گرفتند.

آلبوم «چهارشنبه سوری» اثری از «ثمین باغچه‌بان» که نشر «هرمس» آن‌‌را منتشر کرده و با تصویرسازی های هنرمند برجسته کشورمان «پرویز کلانتری» همراه است،  پرفروش‌ترین آلبوم این مرکز در هفته گذشته بوده است.

پس از آن آلبوم «عاشق می‌شویم» نیز که اثر مشترکی از «سالار عقیلی» و «پیمان سلطانی» می‌باشد، قرار دارد. این آلبوم که به تازگی وارد بازار موسیقی کشور شده است، شامل ۱۱ قطعه در سبک ارکسترال ایرانی می‌باشد.

تازه ترین اثر «امیر اشکان غلامی» به نام «مسافران مردد» که در هفته گذشته منتشر شد نیز در این میان جای دارد. در این آلبوم که به سبک راک ساخته شده است، از سروده های «سعدی»، «هوشنگ ابتهاج»، «محمد سعید شاد»، «آبان صابری» و«رضا عابدین زاده» در بخش کلام استفاده شده است و نوازندگان مطرحی همچون «پویان قندی»(گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک سیم فلز، پیانو، آهنگساز)، «رضا تاجبخش»(پیانو)، «آرین کشیشی»(باس)، «علی باغفر»(درامز)، «کریم قربانی»(چلو)، «حسین شریفی»(ترومبون)، «علیرضا ثنائی»(گیتار الکترویک)، «پاشا هنجنی»(نی)، «میلاد مرادی»(کمانچه) و «پدرام فریوسفی»(ویلون، ویلون آلتو) با این خواننده همکاری کرده‌اند.

همچنین «علیرضا قربانی» با دو آلبوم «حریق خزان» و «دخت پری‌وار» که هر دو با آهنگسازی «مهیار علیزاده» بوده است نیز در این لیست حضور دارد.

از دیگر آلبوم‌های پرفروش این مرکز می‌توان به «صدای طهرون قدیم۳» با صدای زنده یاد «مرتضی احمدی»، آلبوم «بازی های آوازی۲» از ساخته‌های «سودابه سالم» و آلبوم تصویری «درفش کاویانی» با صدای «شهرام ناظری» اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی