«ده سال تنهایی» برای ششمین بار تمدید شد

سام بورنگ

رسانه نوا کنسرت_تئاتر «ده سال تنهایی» که پیش از این قرار بود فقط در ۲۹ تیر، ۱ و ۲ مرداد بر روی صحنه برود با استقبالی بی‌نظیر ۷ مرداد تمدید شد و در مدت یک روز تمام بلیت‌هایش به فروش رسید. این کنسرت _تئاتر دوباره با در خواست مخاطبان اثر، ۱۸ مرداد نیز اجرا خواهد داشت.

به گزارش رسانه نوا، گوهر خیراندیش، رویا تیموریان، کامبوزیا پرتوی، فرهاد آئیش، مسعود رایگان، رامبد جوان، بهرام رادان، رضا یزدانی، رستاک حلاج، اشوان، منصور ضابطیان،ایوب آقاخانی، نیما شعبان نژاد، فرح سلطانی، ترلان پروانه، امیرحسین آرمان و … مهمانانی هستند که اجرای «ده سال تنهایی» را همراهی کرده‌اند.

«ده سال تنهایی» یک پروژه مولتی مدیا و تکمیل شده پروژه «راک دِ پن» است که این بار بر اساس یک مفهوم دیگر، با قطعاتی از یک جنس موسیقی دیگر و نیز یک نمایش دیگر به صحنه می‌رود؛ در واقع این اثر ترکیبی از مدیوم نمایش، موسیقی ، نقاشی دیجیتال و همین‌طور سینما که با اجرای آثاری از استینگ، ریدیوهد، پینک فلوید، بیجیز و…بر روی صحنه می‌رود.

«ده سال تنهایی» که بر اساس طرحی از سهیل دانش اشراقى، اشکان خطیبی و کارگردانی اشکان خطیبی تهیه وتولید شده است، از حضور آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی‌سام شکوفه داوودی و اشکان خطیبی به عنوان بازیگر بهره می‌برد. نوازنده‌های سرشناسی چون: بردیا امیری، نیما رمضان، آرش سعیدی، سروش عدل، هومن نامداری و هستی سپاسی به‌عنوان نوازنده مهمان نیز در این اجرا در کنار اشکان خطیبی ساز می‌زنند. همچنین تارا صلاحی، پریماه خصوصی و مونا شمس نیز به عنوان همخوان در این اثر حضور خواهند داشت. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده موسسه آوای دوران (رسول ترابی) است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی