«یادهای پراکنده» نخستین اثر رسمی صبا علیزاده منتشر می‌شود

صبا علیزاده
سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم «یادهای پراکنده» به آهنگسازی صبا علیزاده ۲۵ آبان در خانه موزه بتهوون رونمایی می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم «یادهای پراکنده» به آهنگسازی صبا علیزاده ۲۵ آبان در خانه موزه بتهوون رونمایی می‌شود. این آلبوم در فضای موسیقی الکترونیک و الکترو-آکوستیک ساخته شده و شامل ده قطعه است که هر یک روایتگر داستانی متفاوت خواهند بود. «خونین شهر»، «رؤیا»، «رنگ‌ها مرا در تهران بافتند»، «من رو یادت موند؟»، «مرثیه‌ای برای آب»، «خاطرات پراکنده»، «بن بست لادن»، «تب»، «سلام بر خاک» و «سیّال» قطعات اولین آلبوم مستقل صبا علیزاده را تشکیل می‌دهند.

صبا علیزاده پیرامون محور شکل‌گیری آلبوم «یادهای پراکنده» می‌گوید: «قطعات این آلبوم تابلوهای متمایزی هستند که یک نقاش مشترک دارند. بنابراین اگرچه سازبندیی، رنگ‌بندی و قاب‌بندی آن‌ها متفاوت است اما روحیه کلی کار یکسان است.»

خبر رونمایی آلبوم «یادهای پراکنده» در حالی منتشر می‌شود که ویدئوی قطعه «بن‌بست لادن» ساخته بهزاد شهروان، امروز در اختیار رسانه‌های رسمی کشور قرار گرفت.

آیین رونمایی آلبوم «یادهای پراکنده» که از سوی کارگاه نوفه منتشر شده و پخش آن برعهده موسسه نشر و پخش جوان است، روز جمعه ۲۵ آبان، ساعت ۱۸ تا ۲۱ در خانه موزه بتهوون به آدرس کریم‌خان زند، خیابان میرزای شیرازی، شماره ۶۹ (نبش کوچه یازدهم) برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی