کنسرت یوگنی گرینکو برای دومین بار تمدید شد

سام بورنگ

رسانه نوا – بدنبال استقبال گسترده علاقه مندان به موسیقی، کنسرت «یوگنی گرینکو»  موسیقیدان مشهور روس برای دومین بار تمدید شد.

 به گزارش رسانه نوا کنسرت «یوگنی گرینکو» موزیسین روس که قرار است روزهای ۲۷  و ۲۸ تیرماه سال جاری در سالن وزارت کشور برگزار شود ، به دلیل استقبال علاقمندان یک سانس ساعت ۱۸ در روز ۲۷ تیرماه تمدید شد.  بلیت فروشی سانس جدید این کنسرت از روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه ماه ساعت ۱۴ در سایت ایران کنسرت آغاز می شود و علاقمندان می توانند بلیت های این رویداد موسیقیایی  را خریداری کنند.

کنسرت یوگنی گرینکو موسیقی دان اهل روسیه برای اولین بار در ایران توسط مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو و با همکاری موسسه فرهنگی هنری  ققنوس برگزار می شود. این موسیقی دان سرشناس روس که با همراهی گروهش کنسرت های متعددی را در کشورهای مختلف برگزار کرده ، تیرماه سال جاری برای نخستین بار برای علاقمندان موسیقی در ایران  نیزکنسرت برگزار می کند. گفتنی است دقایقی پس از آغاز بلیت فروشی اینترنتی این کنسرت تمامی بلیت ها بفروش رفت و همین موضوع در کنار تقاضای گسترده موسیقی دوستان مسوولان برگزاری کنسرت را بر آن داشت تا دوبار کنسرت را تمدید کنند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی