برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب سال ۱۳۹۸

سام بورنگ

ششمین نظرسنجی سالانه برند محبوب برای انتخاب محبوبترین برندهای سال تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دبیر اجرایی جشنواره برند محبوب ضمن اعلام این خبر افزود: در این دوره نظرسنجی بیش از ۳۶۰۰ برند در ۱۵۲ گروه کالا و خدمات این نظرسنجی حضور دارند و در پایان دوره نظرسنجی، برندهای ایرانی که بتوانند در هر گروه، بالاترین آرای مردمی را به خود اختصاص دهند به عنوان برندهای محبوب ایرانی سال ۱۳۹۸معرفی خواهند شد.

هادی اسدی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۳۹۸ با عنوان سال رونق تولید اعلام کرد؛ رویکرد دبیرخانه در دوره ششم جشنواره مبتنی بر شعار سال و حمایت از برندهای ایرانی خواهد بود. وی خاطر نشان کرد علیرغم حضور تمامی برندهای فعال بازار در نظرسنجی امسال، برنامه های ویژه ای برای معرفی، تقدیر و اطلاع رسانی گسترده برندهای محبوب ایرانی تدارک دیده شده است.

دبیر اجرایی جشنواره هدف این جشنواره را ارتقای جایگاه برندهای خوشنام ایرانی و توجه بیشتر به نظرات مصرف‌کنندگان در میان شرکت‌ها دانست و خاطر نشان کرد: دبیرخانه جشنواره قصد دارد تا با شناسایی و معرفی برندهای محبوب، زمینه معرفی این برندها به جامعه و تقدیر از آنها را فراهم آورد. لذا در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان از برندهای مختلف در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده می‌نماید تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف‌کنندگان در این نظرسنجی، بتواند ارزیابی قابل اعتمادی از میزان محبوبیت طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آورد.

در نهایت ایشان ضمن بیان رویکردهای دبیرخانه جشنواره در توسعه کانال های اطلاع رسانی این نظرسنجی جهت کسب اطلاع عموم جامعه، اعلام نمود که حضور در نظرسنجی و جشنواره برای کلیه برندها رایگان بوده و برندهای منتخب بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای، جایزه خود را نیز دریافت خواهند نمود.

هادی اسدی در خاتمه ضمن تشکر از هوادارانی که تا کنون در نظرسنجی شرکت داشته‌اند از همه مردم دعوت کردند تا با حضور در این نظرسنجی و حمایت از برندهای موردنظر خود، زمینه توسعه و رونق کسب و کار برندهای محبوب ایرانی را  فراهم آورند. ضمناً به منظور قدردانی از هواداران برندها، ۱۰۰ جایزه ۵ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این نظرسنجی، به وب سایت رسمی جشنواره به آدرس www.IranTopBrands.org مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی