خلوت ترین سواحل کیش

سام بورنگ

سواحل زیبا و مرجانی کیش، از بهترین انتخاب هایی است که هنگام سفر به جزیره می توانید تجربه کنید. اما از آن جایی که سواحل شلوغ، دیگر محبوبیت ندارند و مردم به دنبال مکان های دنج و خلوت هستند، در ادامه خلوت ترین سواحل کیش را به شما معرفی می کنیم. تور مشهد

 

  • ساحل میرمهنا: میمهنا در واقع یک پارک ساحلی می باشد که در بلوار دریا قرار گرفته است. تماشای غروب دلنشین آفتاب و تماشای لاک پشت هایی که در ساحل آزادانه به این طرف و آن طرف جهش می کنند برای هر توریستی جذاب می باشد. اگر به این پارک ساحلی می روید، حتما از شر زیرزمینی کاریز و مجموعه ورزشی و بولینگ مریم هم بازدید کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا رزرو ارزان تور کیش میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

 

 پارک ساحلی مرد ماهیگیر: بیشترین شهرت این پارک ساحلی به مجسمه ای است که در آن قرار دارد. مجسمه مرد ماهیگیر که ۱۲ متر ارتفاع دارد، در مدت ۳ ماه توسط ۴ هنرمند زبردست ساخته شده است. نورپردازی های دل انگیزی که در این پارک انجام شده، تصویری زیبا را از این ساحا به نمایش گذاشته است. بسیاری از گردشگرانی که به این ساحل خلوت می روند، به ساخت مجسمه های شنی مشغول می شوند. برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا رزرو تور لحظه آخری ارزان قشم میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

  1.  

 

  1. پارک ساحلی سیمرغ: در ضلع جنوب شرقی جزیره و در محدوده جاده جهان و جاده دوچرخه سواری یک پارک ساحلی زیبا قرار دارد که سیمرغ نامیده می شود. در این پارک، تفریحات متنوعی وجود دارد که می توانید خود را با آن ها سرگرم کنید و در عین حال از زیبایی های خلیج فارس لذت ببرید. این پارک دارای فضای سبز بسیار زیبایی است که جلوه ای تماشایی را به فضا بخشیده است. جالب است بدانید که بزرگترین پارک دلفین ایران هم در جوار این پارک قرار گرفته و می توانید در آن از نمایش دلفین ها حیرت زده شوید. رستوران های زیادی هم در اطراف این ساحل قرار دارد که می توانید در آن ها غذاهای دریایی و بومی میل کنید.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی