هژیر مهرافروز «آمده‌ام که سر نهم» را منتشر کرد

سام بورنگ

رسانه نوا – «آمده ام که سر نهم» عنوان تازه ترین آلبوم هژیر مهرافروز خواننده موسیقی ایرانی است که به تازگی در قالب یک اثر دیجیتالی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم «آمده‌ام که سر نهم» به آهنگسازی و خوانندگی هژیر مهرافروز به صورت دیجیتالی منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایران قرار گرفت. این اثر، مجموعه‌ای از آثار هژیر مهرافروز است که به گفته خود وی بسیاری از آنها تاکنون به درستی شنیده نشده و یا به دست مخاطبان نرسیده‌اند. هدف از انتشار این مجموعه ارایه تازه و منسجم کارهای این هنرمند است.

در معرفی آهنگساز و خواننده آلبوم «آمده ام که سر نهم» آمده است:

«هژیر مهرافروز از سن پنج سالگی به یادگیری موسیقی پرداخته است. وی مشوق اصلی خود را خانواده‌اش می‌داند و در این راه همواره از لطف و رهنمودهای دایی خود مرحوم سیدخلیل عالی نژاد بهره برده است.

موسیقی مهرافروز با مخاطب ارتباط نزدیکی برقرار می‌کند و از عناصر ایرانی به نحوی موثر بهره می‌برد. سبکش نوع خاصی از موسیقی تلفیقی است که با حفظ چارچوب‌های کلاسیک موسیقی ایرانی از عناصر پاپ نیز به درستی بهره می‌برد و برای مخاطب جذاب است. مضمون بیشتر اشعار کارهایش عرفانی است و عنوان هوشمندانه عنوانی مناسب برای انتخاب‌ اشعار این هنرمند است. همکاری و رابطه عمیق و دوستانه با عباس زرونده شاعر توانا، گواهی دیگر بر این مدعاست.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی