جزئیات انتشار آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» گروه بمرانی

محدثه برهانی

رسانه نوا – مهدی حسینی مدیربرنامه گروه موسیقی بمرانی از انتشار جدیدترین آلبوم موسیقی این گروه با نام «گذشتن و رفتن پیوسته» خبر داد.

حسینی در گفتگو با خبرنگار رسانه نوا بیان کرد: آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» ماحصل تلاش یک سال و نیم اعضا گروه بمرانی است که با ۱۰ قطعه متفاوت از آنچه که تا به امروز این هنرمندان از خود ارائه داده‌اند، با ویژگی صحبت از یک کانسپت فقدان از ۱۴ دی ماه سال جاری در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه در خصوص عوامل تولید آلبوم گذشتن و رفتن پیوسته گفت: این آلبوم به خوانندگی بهزاد عمرانی، آهنگسازی گروه بمرانی و نوازندگی اعضای گروه با همراهی روزبه فدوی، روزبه اسفندرمز، سردار سرمست، مهیار طهماسبی و با میکس کسری ابراهیمی و مسترینگ پیمان توسلی آماده انتشار است.

مدیر برنامه گروه بمرانی در ادامه خاطر نشان کرد: گذشتن و رفتن پیوسته در تاریخ ۱۴ دی ماه سال جاری منتشر می‌شود که متعاقبا جشن رونمایی از این آلبوم ۱۷ دی ماه در سالن چارسو واقع در تقاطع جمهوری برگزار می‌شود که ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

حسینی در پایان بیان کرد: برای اجرای زنده بعضی از قطعات در روز رونمایی اقدام کرده‌ایم که این اجرا منوط بر اخذ مجوزهای لازم از سوی ارشاد است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی