روزبه اسفندارمز از گروه پالت جدا شد!

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی پالت با انتشار متنی از جدایی سرپرست و نوازنده خود خبر داد.

به گزارش رسانه نوا، امید نعمتی خواننده گروه موسیقی «پالت» با انتشار متنی از جدایی روزبه اسفندارمز سرپرست و یکی از نوازندگان اصلی این گروه به منظور ادامه تحصیل در خارج از کشور خبر داد و اعلام کرد که با وجود جدایی این عضو اصلی، مجموعه «پالت» همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

در متن منتشر شده امید نعمتی آمده است:

«دوستان و عزیزانی که پالت را در همه این سال ها همراهی کردید، متاسفانه باید اعلام کنیم در روزهای گذشته روزبه اسفندارمز عضو دوست داشتنی خانواده پالت، برای تحصیل و ادامه زندگی تصمیم به ترک ایران و نتیجتا ترک پالت گرفت. با آرزوی موفقیت برای روزبه عزیز.

روزهای گذشته برای ما روزهای سختی بود، به جز مشکلات معیشتی و اقتصادی و فرهنگی که همه درگیر آنها هستیم ما سه نفر طی جلسات مختلف و بحث های طولانی بر سر دوراهی  ماندن یا انحلال پالت آخر سر به نتیجه رسیدیم. ما ماندن را انتخاب کردیم، به پاس زحمات و سختی هایی که خودمان سال ها متحمل شدیم و محبت های شما که همیشه دلگرمی ما بوده و هست.

در اوضاع نابسامان امروز جهان، ما کاری جز شعر و موسیقی و پالت از دستمان برنمی آید. امیدوارم پالت همیشه بماند و شما مثل همیشه همراهش باشید. در روزهایی که خواهد آمد. چه خوب، چه بد.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی