حسن روحانی: چرا مردم را از شنیدن دعای ربنای یک هنرمند محروم می‌کنید

سام بورنگ

رسانه نوا –  دکتر حسن روحانی در جریان دومین مناظره انتخاباتی باردیگر به ممنوع بودن صدای محمدرضا شجریان در صدا و سیما اعتراض کرد.

حسن روحانی با بیان اینکه در جامعه باید شرایطی فراهم شود که شکوفایی ایجاد شود، تصریح کرد: آیا ما می‌گذاریم صاحبان فرهنگ در جامعه ما دعوت شودند. ما هنرمندی داریم که از در ماه رمضان از پخش دعای او امتناع و ربنای او جلوگیری می‌کنیم.

او تاکید کرد: در ماه رمضان ربنایی که مردم علاقه‌مند هستند ما پخش نمی‌کنیم چگونه می‌توانیم به دنبال توسعه اخلاق و فرهنگ باشیم.

وی درخصوص احیای ارکسترهای سمفونیک و ملی نیز افزود: ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی که سال‌ها بسته بودند، در دولت یازدهم مجددا فعال شدند.

دیدگاه شما

7 دیدگاه
پاسخ دادن

خیلی عادت جالبیه ، جوای جواب دادن سوال می کنه…
شما باید پاسخگو باشید…

پاسخ دادن

با سلام ، جناب روحانی چقدر زرنگه! با این حرفش بیست درصد به رای هاش اضافه شد بدون اینکه کار مفیدی انجام داده باشه، فقط و فقط خوووووب حرف میزنه ،
خودش برای پخش صدای جناب شجریان چه حرکت مثبتی انجام داده؟ حتی میونه داری هم نکرده فقط میخواد رای جمع کنه

پاسخ دادن

با سلام,

قدر هنرمندان و فرهیختگانمان را بدانیم.

پاسخ دادن

تو که راست میگی. اتفاقا آقای علی رهبری هم در نامه سرگشاده اخیر خود به حمایت های همه جانبه از ارکستر سمفونیک تاکید داشتن.

پاسخ دادن

آقای روحانی صحیح میفرمایند ولی امروز دغدغه مردم وضعیت نابسامان اقتصادی ورکود سنگین حاکم بربازار میباشد که ایشان دراین زمینه بسیاربدعمل کرده طوری که مردم آرزوی دولتهای قبل ازایشان رادارندایشان مردم راازجنگ میترسانند تابه همین وضعیت قانع باشند این درست نیست جنگی که فعلا درگیرآن هستیم وبسیاربدترازجنگ نظامی است که مملکت رابه تباهی میکشاندبه تاراج رفتن ثروتهای کشور وفسادمالی بعضی از دست اندرکاران کشوراست که گویا تمامی ندارد

پاسخ دادن

مگه رئیس جمهور نیستی آقای روحانی ، پس اجازه بده صدای این هنرمند پخش بشه ، وگرنه ….

پاسخ دادن

دقیقاً همینطوره
حتی اگر صدا و سیما هم دست ایشون نباشه که نیست، حداقل میگفت که جایی برای پخش ربنا و صدای استاد شجریان کار مفیدی انجام داده. با زرنگی از مردم رای جمع میکنند

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی