کنسرت حسین ضروری برگزار می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت «حسین ضروری» با همراهی گروه کُر و ارکستر بزرگ «آوای شفق»، هفته دوم از آخرین ماه زمستانی ۱۳۹۶، در «تالار اندیشه حوزه هنری» برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، مجید فلاح پور تهیه کننده این کنسرت، گفت: «حسین ضروری رهبر و سرپرست ارکستر بزرگ «آوای شفق» که مشتمل بر ۸۰ نوازنده و خواننده گروه کُر می باشد، به اجرای رپرتواری از قطعات کلاسیک، فولکلور و پاپ_کلاسیک می پردازد. قطعات آذری انتخاب شده برای این مجموعه موسیقایی به گونه ایست که هم مخاطبان آذری را به وجد می آورد و هم غیر آذری زبانان به دلیل ماندگاری و خاطره انگیزی این آثار جذب خواهند شد. همچنین بخشی دیگر از این رپرتوار، از آثار کلاسیک معروف جهان همچون اپراهای ایتالیایی است و چند قطعه نیز از ساخته های «حسین ضروری»، تقدیم مخاطبان می شود.»

وی خاطرنشان کرد: «ضروری همچنین، ترانه سرایی چند قطعه همچون قطعه «ایرانم ای وطن» و «صحنه خالی» را بر عهده داشته و قطعه دیگر با نام «حواسم پیش تو مونده» توسط «نیلوفر کامیابی» سروده شده و با آهنگسازی حسین ضروری، اجرا خواهد شد. فضای این کنسرت، با اجراهای پیشین «حسین ضروری» متفاوت است و این تفاوت در مدرن بودن مجموعه و سازبندی ها، کاملا احساس می شود. در واقع این تلفیق موسیقایی مدرن، کلاسیک و محلی، اتفاقی نادر در عرصه موسیقی کشور است که در نوع خود برای مخاطبان خاص و عام جالب توجه خواهد بود.»

شایان ذکر است که کنسرت «حسین ضروری» با همراهی گروه کُر و ارکستر بزرگ «آوای شفق»، خوانندگی و سرپرستی این هنرمند، تهیه کنندگی «مجید فلاح پور» و مدیریت اجرایی «آیدا امیری مقدم»، در ساعت ۲۰:۳۰ از تاریخ ۹ اسفند ماه سال جاری، در «تالار اندیشه حوزه هنری» روی صحنه می رود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی