کنسرت ایرج در ایلام به تعویق افتاد

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت ایرج (حسین خواجه امیری) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۴ تیر ماه در شهر ایلام برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد. 

ایرج که پیش از این با اجرا در بندرعباس و جزیره کیش پس از ۱۵ سال به روی صحنه بازگشته است، تور کنسرت های خود را آغاز کرده که در راستای این تور، کنسرت وی در شهر ایلام با اعلام رهبر ارکستر به تاریخ دیگری موکول شد. امیر فیروزبخت نوازنده چیره دست ویولن و رهبر ارکستر ایرج در گفتگوی اختصاصی با رسانه نوا در رابطه با این کنسرت گفت: پس از کنسرت موفقی که در جزیره کیش داشتیم بنا بود روز ۲۴ تیر در شهر ایلام نیز به روی صحنه برویم ولی متاسفانه برخی مسائل باعث شد این اجرا به تاریخ دیگری موکول شود.

فیروزبخت بیماری خود و همخوان ایرج را دلیل اصلی موکول شدن این کنسرت به تاریخ دیگر دانست و افزود: طی هفته جاری و پس از تمرین های بسیار خوبی که با اعضای گروه داشتیم، من و سعید شریعت که همخوان استاد هست، دچار بیماری بسیار سختی شدیم که عملاً اجرای کنسرت را برای ما غیرممکن می کرد. همچنین در همین هفته یکی از اقوام نزدیک بنده نیز فوت کردند، بر همین اساس امکان برگزاری کنسرت در تاریخ ۲۴ تیر نبود.

وی همچنین در ارتباط با تاریخ بعدی اجرای ایرج نیز گفت: در حال حاضر تاریخ قطعی برای کنسرت ایلام نمی توانیم اعلام کنیم ولی با توجه به نزدیکی محرم و صفر، بسیار بعید است که بتوانیم تا پایان تابستان این اجرا را برگزار کنیم. در ارتباط با دیگر اجراهای استاد نیز به زودی اطلاع رسانی دقیق خواهیم داشت.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

سلطان آواز ایران . خدا حفظت کنه و تندرست باشی.

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی