نامه بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه برای امیر تتلو

سام بورنگ

رسانه نوا – بیژن قاسم زاده، بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه برای امیر تتلو نامه نوشت. نامه‌ای که در آن برای این خواننده پرحاشیه موسیقی ایران اعلام رضایت کرده است.

قاسم زاده با نوشتن این نامه گفت: به رغم رفتار و گفتار اهانت آمیز متهم پرونده آقای امیر مقصودلو از حق خصوصی و آنچه از جانب وی با من آنهم در جایگاه قضاوت رفت در می گذرم؛ وی در این نامه نوشته است:

آیین روشنگر اسلام فرهنگ گذشت از خطا را ستوده و چشم پوشی و اغماض را هنجار بی بدیل و فضیلتی ارجمند برشمرده است، گذشت در آئین ما، ارزش جاودانه است که رحمت خاص الهی را در پی دارد. فضیلتی که انسان را به مقام صبر بر می‌کوشد و موجب جلب محبت الهی و آرامش ناشی از آن می شود، نیکویی و بخشش و مدارا، ترجیع بند فرهنگ پارسایی و پهلوانی و ایرانی است که همه ما را به مهربانی و ایثار و گذشت فرا می خواند. چنان که گفته اند:

 

هر که بخراشدت جگر به جفا

همچو کان کریم زر بخشش

کم مباش از درخت سایه فکن

هر که سنگت زند ثمر بخشش

 

بنابرآنچه ذکر شد، اینجانب بیژن قاسم زاده بازپرس دادسرای کارکنان دولت تهران به رغم رفتار و گفتار اهانت آمیز متهم پرونده آقای امیر مقصودلو از حق خصوصی و آنچه از جانب وی با من آنهم در جایگاه قضاوت رفت در می گذرم تا آئین عفو و گذشت پهلوانی در جامعه ورزشی که اینجانب نیز علاوه بر کسوت قضا بدان تعلق دارم بماند و بپاید. انشاءالله

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی