«ارکستر تک نفره» مهدی عطاریان روی صحنه می‌رود

سام بورنگ

رسانه نوا – مهدی عطاریان کنسرت خود را با عنوان «ارکستر تک نفره» دی ماه امسال در شهر قزوین روی صحنه می‌برد.

به گزارش رسانه نوا، مهدی عطاریان کنسرت خود را با عنوان «ارکستر تک نفره» چهارده و پانزده دی ماه امسال در شهر قزوین روی صحنه می‌برد.

مهدی عطاریان، عضو خانه موسیقی ایران و فدراسیون بین الملل موسیقیدانان جهان، مبتنی بر مهارت های متنوع موسیقایی خود شامل نوازندگی چند ساز، آهنگسازی، تنظیم و صدابرداری و در بستر تنگناهای اقتصادی-فرهنگی جامعه، سبکی راهبردی در اجرای زنده موسیقی را معرفی کرده است، طوریکه اجرای زندۀ آثار فاخر با کیفیت درخور، برای عموم، توسعه و تسهیل یابد. وی این سبک خود را سولو-ارکستر نام نهاده است.

سولو-ارکستر، ارکستر تک-نفره است. در این سبک، مهدی عطاریان برگزیده ای از آثار تولید شده خود و آثار بازنویسی-نموده مشاهیر موسیقی را به طور تک نفره ولی چندصدایی تقدیم حضار می نماید. سولوارکستر دارای دو رکن است: بخشی که قبلا توسط او نوشته، اجرا و ضبط شده و بخشی که به طور زنده و همزمان با یک یا چند ساز خصوصا گیتار، فلوت و ساز دهنی، توسط او نواخته خواهد شد.

نمونه ای از سولو-ارکستر را مهدی در ۲۰ شهریور ماه گذشته، در محفلی صمیمانه در خانه هنرمندان در تهران، ارائه کرد و هم اینک، کنسرت خود را در استان قزوین برگزار می‌کند. در این اجرا، همچنین، برای هر یک از قطعات، یک اثر تصویری نیز تولید شده که به طور همزمان، پخش خواهد شد. این کنسرت ۱۴ و ۱۵ دی ماه ۹۶ ساعت ۶ الی ۷ عصر، در سالن کتابخانه امام خمینی برگزار می‌شود.

e

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی