کنسرت و ورک‌شاپ مارکوس دتربک در ایران و آلمان

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت و ورک‌شاپ مارکوس دتربک از آلمان با همکاری Jan Schumacher معاون رئیس انجمن کرال اروپا و با حمایت بنیاد رودکی، انستیتو گوته و سفارت فدرال آلمان در ایران برگزار می‌شود.

این برنامه تجربه‌ای متفاوت با گردهمایی گروه‌های آوازی از سرتاسر کشور با هدف گسترش فرهنگ آوازخوانی دسته جمعی و تبادل فرهنگی- هنری میان ایران و آلمان خواهد شد. پس از انجام مراحل ثبت نام، لیست قطعاتی که در ورک شاپ تمرین می‌شود، برای گروه‌ها و افراد ارسال م‌شود تا با آمادگی و اشراف کامل بر قطعه در ورک شاپ حضور یابند. در پایان دوره آموزشی، کنسرت رقابتی توسط گروه های شرکت کننده، برگزار خواهد شد.

هم‌چنین برای هر یک از گروه‌های کر، ورک شاپ خصوصی برای تمرین رپرتواری که برای کنسرت پایانی در نظر دارند توسط آقای Jan Schumacher، برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مارکوس دتربک معلم موسیقی، رهبر و نویسنده است که به عنوان رهبر مهمان و همین طور کارشناس خبره موسیقی در بسیاری از کشورهای اروپایی مثل: بلژیک، دانمارک، اتریش، سوئیس، ایتالیا، لهستان و اسلواکی حضور داشته است. گروه‌های کر به رهبری ایشان مانند مسابقه گروه های کر آلمان برنده جوایز متعددی شده‌اند. همچنین عمده تحقیقات و پژوهش‌های ایشان در زمینه آموزش گروه های کر و گروه های آوازی بوده است.

شایان ذکر است این برنامه از ۶ تا ۹ شهریور ماه برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی