نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی برگزار شد

محدثه برهانی

 رسانه نوا – یکم آبان ماه فرهنگسرای ارسباران میزبان نشست ماهیانه خانه موسیقی شد تا این نشست با غیبت مدیرعامل خود با معرفی برگزیدگان مسابقه اهنگسازی همراه شود.

نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی با محوریت موسیقی محرم، اجرای تعزیه و همچنین معرفی برگزیدگان مسابقه آهنگسازی کانون آهنگسازان در غیاب حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، گروه تعزیه «راویان عشق» از شهر قم به سرپرستی امیر زینلی به اجرای قسمتی از تعزیه «ماموریت حر برای رفتن به کربلا و بستن راه بر امام حسین (ع)» در دستگاه نوا پرداختند و پس از آن حامدرضا قنبری با تک‌نوازی نی هنرنمایی کرد.

در ادامه سیدمحمد میرزمانی رئیس هئیت‌مدیره خانه موسیقی که دل پری از انتقادات داشت روی صحنه رفت وبیان کرد: قرار است که فقط در مورد سومین دوره مسابقه آهنگسازی کانون آهنگسازان خانه موسیقی صحبت کنم اما پیش از آن می‌خواهم بگویم تنها راه پیروزی ما بر مشکلات، اتحاد است. این را  فراموش نکنیم انتقاد با تخریب فرق می‌کند و اگر هم نقدی وارد است بهتر است با بیانی منصفانه آن را بر زبان آوریم. وی همچنین تصریح کرد: ویژگی اصلی این دوره از مسابقات آهنگسازی، حضور جوانان تحصیل‌کرده در رشته برای شرکت است.

میرزمانی با بیان توضیحاتی در خصوص محوریت دوره‌های این مسابقه گفت: دوره اول این مسابقه آهنگسازی فولکور و محلی با پیانو، دوره دوم آنسامبل مجلسی در قالب کوآرتت و دوره سوم کرال آکاپلا بوده است.

در ادامه امیر بکان (رئیس کانون آهنگسازان)، تقی ضرابی، محمد میرزمانی، فریدون شهبازیان، میلاد کیایی و وارطان ساهاکیان جوایز نفرات برگزیده سومین دوره مسابقه آهنگسازی را اهدا کردند.

بابک میلانی به عنوان برگزیده این دوره ازمسابقات معرفی و هدایایی را به رسم یاد بود دریافت کرد.

شایان ذکر است که فرشاد مشفقی، رخشا قاضی‌زاده و علی مقتدایی نیز از تقدیرشدگان این دوره از مسابقه بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی