محمد شعبانی آرتیست کمپانی «یاماها» شد

سام بورنگ

رسانه نوا – «محمد شعبانی» نوازنده ایرانی، به عنوان آرتیست کمپانی موسیقی معتبر «یاماها» در ایران معرفی شد.

«محمد شعبانی» نوازنده ایرانی، که هم اکنون در گروه موسیقی پاپ «محمد علیزاده» نوازنده پرکاشن را برعهده دارد؛ در برنامه‌ای ویژه که با حضور نماینده رسمی کمپانی موسیقی معتبر «یاماها» YAMAHA در آموزشگاه موسیقی «آرشه جام جم» تنها نماینده رسمی کمپانی موسیقی معتبر «یاماها» در ایران برگزار شد؛ به عنوان آرتیست این شرکت جهانی و برند بین‌المللی در ایران معرفی شد و این همکاری به صورت رسمی آغاز شد و محمد شعبانی با سازهای این کمپانی در کنسرت‎‌ها، آلبوم‌ها و برنامه‌های موسیقایی‌اش به هنرنمایی خواهد پرداخت. 

«محمد شعبانی» در مورد انتخاب شدن توسط کمپانی معتبر «یاماها» به عنوان آرتیست ایرانی این شرکت جهانی موسیقی گفت: این برنامه رسمی، رونمایی از ساز «یاماها DTX» جدیدترین مدل پرکاشن الکترونیک یاماها بود که این ساز را معرفی کردم و با آن قطعاتی را برای دوستان اجرا کردم که در واقع، تفاوت ساز الکترونیک و ساز آکوستیک چگونه است؛ صداهای آن را تست کردم و در ادامه با این دستگاه، چند قطعه را اجرا کردم.

وی همچنین گفت: از آقای ساختیان‌چی مدیریت شرکت «آرشه جام جم» تنها نماینده رسمی کمپانی موسیقی معتبر «یاماها» در ایران، آقای بزرگ لشگری، امیر جلالی و فرزاد قیصری‌پور به خاطر شروع این همکاری تشکر می‌کنم.

در پایان این برنامه که تعدادی از نوازنده‌های مختلف ارکسترهای موسیقی کشور از جمله؛ بابک مالکی‌فر، رامین زواری، رضا تاجبخش، مجید پروریان، مجید برومند، آرمین قیطاسی، سینا پرتوی و غلامرضا معرف و همچنین آراز تروسیان خواننده حضور داشتند، بنر کمپانی موسیقی «یاماها» با عکس محمد شعبانی به همراه ساز «یاماها DTX» توسط این هنرمند و همچنین نوازنده‌ها و هنرمندان حاضر در جلسه، به رسم یادبود امضاء شد.

محمد شعبانی از سال ٧٩ نوازندگی را شروع کرده و از سال ٨۵ بصورت نوازنده حرفه‌ای با خواننده‌های مطرح موسیقی کشور از جمله؛ امیر تاجیک، مجتبی کبیری، قاسم افشار، نیما مسیحا، محمد اصفهانی، بهنام صفوی و مرحوم مرتضی پاشایی همکاری داشته است و در حال حاضر نیز، با محمد علیزاده مشغول به همکاری است.

شعبانی دو بار در جشنواره  بین‌المللی موسیقی فجر با دو گروه در سبک پاپ، مقام اول و دوم رقابت‌ها را کسب کرده و در سال‌های ٨۵ و ٨۶ نیز با گروه «لاتین پاور بند» و «لویس گوز» در خارج از کشور سابقه همکاری داشته است. وی هم اکنون آرتیست کمپانی بزرگ موسیقی «دی.جی.کاخن» Cajon DG است و در سال ٩۴ اولین آلبوم شخصی خود را در سبک لاتین جز منتشر کرد که نظر کارشناسان موسیقی را به خود جلب کرد و درحال حاضر نیز

مشغول کار بر روی آلبوم دوم و بین‌المللی خود با ۴ موزیسین خارجی از کشورهای آمریکای لاتین است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی