کاخ نیاوران میزبان تازه فستیوال موسیقی بارانا

پارسا عمادی

رسانه نوا – فستیوال موسیقی «بارانا» که قرار بود در کاخ گلستان برگزار شود، به دلیل وجود مشکلات در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد.

شب های موسیقی بارانا به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی به دلیل فراهم نشدن امکانات رفاهی و پاره‌ای از ملاحظات در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد.

گفته می‌شود چیدمان صندلی‌ها در مکان جدید کاملا مطابق مکان قبلی است و تغییری در مشخصات بلیت (اعم از جایگاه و ردیف) ایجاد نخواهد شد، در فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا»، گروه‌‌ها و هنرمندانی چون لوریس چکناوریان، کامکارها، شهرداد روحانی، کیخسرو پورناظری و گروه شمس، سهراب پورناظری به همراه آنتونیو ری به اجرای برنامه می‌پردازند. اجرای گروه پالت و همچنین اجرای مشترک گروه‌های کامنت و داماهی از دیگر برنامه‌های این فستیوال موسیقی است.

شایان ذکر است که پنج درصد از فروش بلیت‌های این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک و همچنین درصدی دیگر از فروش برای حمایتِ موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است طبق برنامه گروه کامکارها پنج‌شنبه ٢١ مرداد، کیخسرو پورناظری و گروه شمس جمعه ٢٢ مرداد، گروه داماهی و کامنت  یک‌شنبه ٢۴ مرداد، شهرداد روحانی سه‌شنبه ٢۶ مرداد، گروه پالت چهارشنبه ٢٧ مرداد، لوریس چکناوریان و ارکستر زهی با همراهی میترا حجار پنج‌شنبه ٢٨ مرداد و سهراب پورناظری و آنتیو ری جمعه ٢٩ مرداد به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی