رسیتال پیانو «اولاف جان لنری» در تالار رودکی

اولاف جان لنری
سام بورنگ

رسانه نوا – «اولاف جان لنری» پیانیست ایتالیایی هفته اول اردیبهشت ماه در تالار رودکی رسیتال پیانو اجرا می‌کند.

به گزارش رسانه نوا، اولاف جان لنری پیانیست با سابقه ایتالیایی چهارشنبه چهارم و جمعه ششم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

اولاف جان لنری متولد ایتالیا و فارغ التحصیل از کنسرواتوار ورونا و آکادمی پیانو در ایمولا ، برندۀ مسابقات متعدد بین المللی پیانو از مونزا، توکیو و مونت کارلو است.

وی در فستیوالهای بین المللی و همچنین به صورت رسیتال پیانو در شهرهای مختلف ایتالیا و سایر کشورها از جمله اتریش، فرانسه، آلمان، لهستان، ژاپن، و همین طور در تالار رودکی تهران در اردیبهشت و آذر۱۳۹۷ اجرا داشته است.

لنری در ارکستر های مختلف بزرگ جهان حضور و با رهبران برجستۀ ارکستر مانند لارنس فاستر و لیور شامبادال همکاری داشته است.

قسمتی از رپرتوار لنری پیانیست ستوده‌ی ایتالیایی-سوئدی شامل تمامی ۳۲ سونات بتهوون برای پیانو می باشد و رپرتوار معمول وی تقریباً بدون استثناء دست‌کم یکی از سونات‌های بتهوون را در آغاز دارد.

در این اجرا قطعات؛ رقص مرثیه ها از مهران روحانی، پرلود و فوگ در دو دیزد از مرتضی شیرکوهی، سونات در فا مینور اپوس ۵۷ (آپاسیوناتا) از بتهون، لحظات موزیکال در لا بمل ماژور اپوس ۹۴ شماره ۲ و امپرومپتو در لا بمل مینور اپوس ۹۰ شماره ۴ از شوبرت، آرامش تویی و چرخ نخ ریسی از لیست، ملودی در می ماژور اپوس ۳ شماره ۳ و پرلود در سل مینور اپوس ۲۳ شماره ۵ از راخمانینف و واریاسیون روی تمی از پاگانینی در لا مینور اپوس ۳۵ از برامس نواخته می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی