گزارشی از آهنگ‌هایی که برای عید فطر منتشر می‌شود

پویا عباسپور

رسانه نوا  با اتمام ماه مبارک رمضان، خوانندگان موسیقی پاپ برای دوستداران و طرفداران خود قطعاتی را منتشر می‌کنند.

در این بین علی لهراسبی که اخیرا با قطعه «مطمئنم» با شعر و ملودی ساسان یافته و تنظیم نوید میرزایی روند کاری خود را تغییر داده، هم اکنون در پستی که در اینستاگرام خود منتشر کرده، خبر از انتشار قطعه‌ای جدید با عنوان «نگه میدارمت» داده است.

وی در گفتگو با رسانه نوا و در خصوص جزییات انتشار این قطعه گفت: در این اثر هنرمندانی از جمله مونا برزویی در مقام ترانه سرا و شهاب اکبری و امیر بذرافشان در بخش موسیقی من را همراهی خواهند کرد. من به این قطعه بسیار امیدوارم و مطمعنم که به یکی از کارهای ماندگار موسیقی پاپ بدل خواهد شد.

علیرضا طلیسچی که اخیرا با آلبوم «دقیقه هام» و انتشار چند تک قطعه حضور پر رنگ خودش را در مارکت موسیقی به همه خاطرنشان کرده؛ قراراست قطعه ای شاد را برای عید فطر منتشر کند.

وی در خصوص اجرای صحنه ای آلبوم «دقیقه هام» که خیلی هم برای چنین روزی انتظار کشیده بود، گفت: با صحبتی که با شرکت آوای فروهر انجام داده ایم کمی ساختار شکنانه عمل خواهیم کرد و اولین کنسرت رسمی را در یک سالن جدید در تهران برگزار کنیم.

طلیسچی در خصوص تاریخ دقیق این اجرا زمانی را مشخص نکرد و گفت: به جهت اینکه قرار است، اتفاق جدیدی در این عرصه باشد و به جهت اینکه بد قولی هم صورت نگیرد تاریخ دقیق این اجرا را با نزدیک تر شدن به آن، اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی