علی لهراسبی: مسعود فراستی همه طرفداران مرتضی پاشایی را زیر سوال برد

سام بورنگ

رسانه نوا –  اظهار نظر تند مسعود فراستی در خصوص زنده‌یاد مرتضی پاشایی، چندی پیش با واکنش‌های فراوان مردم و اهالی موسیقی مواجه شد.

علی لهراسبی نیز از خوانندگانی بود که در همان روزهای ابتدایی نسبت به صحبت‌های این منتقد سینما، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، واکنش تندی نشان داد. علی لهراسبی بار دیگر با حضور در برنامه خاطره بازی به صحبت در آن خصوص پرداخته و بازهم انتقادات تندی را متوجه مسعود فراستی کرده است.

علی لهراسبی در این برنامه گفت: من آن ویدیوی تلخ از برنامه‌ی هفت را دیدم که مربوط به اظهار نظر یک منتقد سینما درخصوص یک خواننده می‌شد، آن هم کسی که به اعتقاد من یک استثنا و در سال‌های اخیر مورد احترام اکثریت مردم بود؛ به نظر من آن حرف‌ها خیلی بی‌جا بود، به ویژه ادبیات ایشان!

لهراسبی ادامه داد: خیلی از دوستان خواستند که آن پست را نگذارم، پاسخی که به ایشان دادم خیلی محترمانه بود و اگر بی‌احترامی وجود دارد، نهایت احترام است. چرا که ایشان درخصوص سطح موسیقی مرتضی صحبت کردند، نمی‌دانم چرا یک نفر در رسانه ملی انقدر راحت صحبت می‌کند و ممیزی‌ها اصلا برای بخش‌های دیگری است. ایشان تمام مردمی که در تشیع جنازه حضور داشتند را هم زیر سوال برد و گفت همه یا الکی و یا به اشتباه به آنجا رفته‌اند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی