گوش مخاطب پر از ملودی های تکراری است

سام شرف زاده

رسانه نوا – یکی از خواننده های خوب کشورمان با نام امیر پویا اولین تک آهنگ خود را با نام نمی خواست بمونه با حضور دو چهره مطرح موسیقی و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

به گزارش رسانه نوا، امیر پویا با خواننده و ملودی ساز مطرح این روزهای موسیقی، امیرعباس گلاب در ساخت ملودی و یاسین ترکی در تنظیم همکاری کرده و علیرضا تقی پور به عنوان ترانه سرا در کنار این خواننده حضور داشته است.

امیر پویا در اولین گفت و گوی خود با رسانه های خبری موسیقایی گفت: نزدیک به چهار سال است در حوزه خوانندگی فعالیت می کنم اما به دلیل مسائل مختلف گاهی از آن دور می شدم. دوره های سلفژ را زیر نظر استاد نوری گذراندم. چند استاد آواز داشته ام اما در حال حاضر تحت نظر استاد ملیکا تهرانی هستم.

وی درباره انتخاب تیم تولید این اثر گفت: با امیرعباس گلاب و یاسین ترکی کار کردم چرا که سبک این دو هنرمند را دوست دارم. در مقایسه با آنچه در بازار موسیقی می شنویم قطعات موفقی را تولید می کنند. یاسین ترکی تنظیم های خوبی در کارنامه اش دارد و از صداهای جدید استفاده می کند که من این را خیلی دوست دارم. امیرعباس گلاب هم که دیگر همه می شناسند و از احساسی که در ملودی هایش جاری است خبر دارند.

این خواننده در خصوص برنامه های آینده اش گفت: این اولین اثر من بود که منتشر شد و برای من یک شروع ساده نیست. حرف هایی برای گفتن در فضای موسیقایی کشور دارم و راهم را ادامه می دهم. به دنبال کار متفاوت هستم چرا که گوش مخاطب پر از ملودی های تکراری است. موجی به راه افتاده که عمر طولانی نخواهد داشت. سعی می کنم قطعاتی تولید کنم که ملودی جدید و خاصی داشته باشد و دوست دارم آهنگ های من در آینده حتی اگر به اندازه نیم نمره هم باشد، نیم نمره سطح موسیقی را بالا ببرد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

درود بر تو دوست گرامی، افتخار آشنایی بده ببینیمت، شاید باهم کاری رو کلید زدیم

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی