کنسرت امیر تتلو در استانبول؛ پایان رویای شیرین اجرا در ایران؟!

کنسرت امیر تتلو

رسانه نوا – امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو برای اجرای کنسرت عازم کشور ترکیه شده است.

به گزارش رسانه نوا؛ خواننده پر حاشیه چند سال اخیر به نظر می‌آید تصمیم به مهاجرت از ایران گرفته و در اولین اقدام، کنسرتی بزرگ در کشور ترکیه تدارک دیده است. کنسرت امیر تتلو در حالی ۸ شهریور برگزار می‌شود که او طی ماه‌های اخیر بارها از صدور مجوز برای کنسرت در داخل ایران خبر داده بود. 

این کنسرت ۸ شهریور در سالن بزرگ kucuk ciftlik park با ظرفیت حدود ۲۰ هزار نفری برگزار خواهد شد، سالنی که پیش از این مطرح‌ترین خواننده‌های جهان در به اجرای برنامه پرداخته‌اند. پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط فعلی، تتلو راه بازگشت به ایران را برای خود بسته و می‌خواهد ادامه فعالیت هنری‌اش را در جایی غیر از ایران پیگیری کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که او پس از کنسرت استانبول، تور اروپا و سپس امریکای خود را آغاز می‌کند، اتفاقی که قطعاً به رویای شیرین اجرا در ایران پایان می‌دهد.

دیدگاه شما

24 دیدگاه
پاسخ دادن

تتلو که همه میدونستن آدم بی ثباتیه حالا آقای رئیسی اومد بگه از این نخاله هام استفاده مثبت میشه کرد من به نظرم اتفاقا چون از آقا رئیسی طرفداری کردی انقدر این دولت ظالم چوب لای چرخش کرد که بره برای اینکه بگن هان‌ دیدی تتلو این بودا وگرنه کار آقای رئیسی هیچوقت ارزشش رو از دست نمیده درود بر رئیسی…

پاسخ دادن

یه عده ام فرهنگشون در حد عصر حجره ، موبایل گرفتن دستشون کامنت میذارن توهین به نژاد های مختلف و دیگران میکنن.. این قضیه خیلی وقته فرهنگ سازی شده عشقم. خودتو برسون!

پاسخ دادن

ببینم اگر حق تلویزیون نبود که بره حق اون همه خوانننده های خوب کشور بود که بیرونشون کردن
اگر اینطور فکر می‌کنیم پسته ۱ و ۲ و ۳ به بغووووووووو

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی