آلبوم «گریه تعطیله» با صدای «ایمان سیاه پوشان» منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – «ایمان سیاه پوشان» خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده و آهنگساز کشورمان که از اواخر دهه هفتاد شمسی موسیقی را به صورت رسمی آغاز کرده است، پس از مدتی سکوت، آلبوم موسیقی «گریه تعطیله» را منتشر کرد.

احسان میرضیایی مدیر برنامه «ایمان سیاه پوشان» با اعلام این خبر گفت: «آلبوم «گریه تعطیله» سیزده قطعه به نام های «آره عاشق تو ام»، «با تو رو ابرام»، «گریه تعطیله»، «یواش یواش»، «زخم زبون»، «حس قشنگ»، «باورم نمیشه رفتی»، «دن و دنه (داستان)»، «دن و دنه»، «انتخاب»، «نگو دیره»، «منحصر به فردم» و «جدایی» دارد که کار آهنگسازی اثر برعهده محسن منفرد، محسن نصری، بهروز جعفری، فتاح فتحی، میلاد منصور خاکی، مهدی رامشک، سعید کهریزی و بابک افشار بوده و علیرضا امینی، بهروز منوچهری، بهروز جعفری، فتاح فتحی، بابک شهرکی، ایمان سیاه پوشان، مهرداد عباسی و سعید کهریزی نیز تنظیم قطعات را انجام داده اند. ترانه های آلبوم هم سروده محسن منفرد، محسن نصری، ایمان سیاه پوشان، سمیرا فتاحی، مریم ذاکری، فرح منصوری، عادل قنبری، شیوا پروندی، مصطفی سلیمی و مسعود امینی است. این آلبوم به تهیه کنندگی زهرا همتی (مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق) منتشر شده و به همت شرکت هنرنمای پارسیان در بازار موسیقی کشور توزیع شده است.»

وی افزود: «این آلبوم مجموعه ای از قطعاتی است که در تولید آن با توجه به حضور هنرمندان برجسته موسیقی کشورمان، سعی شده مخاطبان در همه سنین مورد توجه قرار گیرد. ایمان سیاه پوشان که در کارنامه هنری خود تولید آثار موفقی را دارد، این بار با توجه به مشکلاتی که در خصوص فعالیت موسیقی در چند سال گذشته داشته است، شروعی پر انرژی دارد و براساس برنامه ریزی های انجام شده تور کنسرت های این هنرمند پس از پخش آلبوم اغاز خواهد شد.»

ایشان خاطرنشان کرد: «مراسم رونمایی آلبوم «گریه تعطیله» با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه، هنرمندان و ورزشکاران برجسته کشور مورخ ۵ شهریور در مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران برگزار خواهد شد. در این مراسم ایمان سیاهپوشان و ارکستر سیاهپوشان قطعاتی از آلبوم «گریه تعطیله» را اجرا خواهند کرد.»

شایان ذکر است که پیش از این ۴ آلبوم موسیقی به نام های «بوی دریا»، «پسرای بندری»، «تاپ توپ» و «دورت بگردم» از «ایمان سیاهپوشان» در بازار موسیقی منتشر شده است.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی