دومین آلبوم رسمی م.مهدی کریمی منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم موسیقی «کارسینوما» به خوانندگی و آهنگسازی م.مهدی کریمی در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

آهنگسازی و ترانه‌سرایی این آلبوم که به زبان انگلیسی منتشر شده است را م.مهدی کریمی برعهده داشته و علی امیری، محمدعلی کریمی، محسن امیری و امید حجت به عنوان نوازنده وی را همراهی کرده‌اند.

محمد مهدی کریمی (م.مهدی کریمی)، ترانه‌سرا، آهنگساز، خواننده، نوازنده و تهیه‌کننده مستقل آثارش، متولد ۲۲ آذر ۱۳۴۶ خورشیدی در تهران است، اما از زمستان ۱۳۶۴ کمتر در تهران زندگی کرده زیرا حرفه دریانوردی را برگزید و در همان سال به عنوان دانشجو عازم کشور هند شد و سپس با ادامه تحصیلات در دانشگاه بین المللی چابهار در سال ۱۳۶۹ فارغ التحصیل و از ۱۳۷۰ با استخدام کشتیرانی درآمد.

وی موسیقی را به طور جدی از آذر ۱۳۸۴ پی گرفت و سرانجام در ۱۳۸۶ موفق به ساخت آلبومی بنام “شکوفایی / Bloom” به زبان و سبک انگلیسی شد و در مهر ۱۳۸۸ آن‌را منتشر کرد که ادعا می‌شد نخستین آلبوم انگلیسی زبان مجاز در ایران است. دومین اثر موزیکال وی باز هم به زبان انگلیسی به نام “کارسینوما / Carcinoma” رونمایی و منتشر شده است. سومین آلبوم موسیقی این هنرمند نیز آماده و احتمالا” در تابستان ۱۳۹۶ ارائه خواهد شد. در حال حاضر وی در حال ساخت اولین آلبوم موسیقی خود به زبان فارسی بنام «بارانم ده» است. او همچنین نویسنده کتاب “به همین سادگی / That Simple” به دو زبان فارسی و انگلیسی نیز است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی