مهدی یراحی: از رئیس جمهور راضی هستید؟!

امیر فرزانه

رسانه نوا – شب دوم جشنواره موسیقی فجر در بخش جنبی با اجرای مهدی یراحی در سالن ایرانیان شروع شد.

شب دوم کنسرت های پاپ جشنواره موسیقی با مهدی یراحی شروع شد. نوازندگان یک به یک روی استیج حاضر شدند و با تک نوازی ساز قانون توسط مینو قاسمی، کنسرت آغاز شد.
«سرما نزدیکه» برای شروع این کنسرت انتخاب شده بود که با ورود یراحی و تشویق تماشاگران همراه بود.
«آخرین اسیر»، «آیینه قدی»، «من علمک»، «مثل مجسمه»، «عطر تو»، «شونه های تو»، «هرجای دنیایی» و «نفس»، «از خودت خبر بیار» و «منو رها کن»، «زمستون»و … قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شد.
علی افلاطونی نوازنده گیتار الکتریک، مجید رضا پور درامز، مهرداد احمدزاده نوازنده کیبورد، عظیم روحانی نواینده گیتار اکوستیک، حامد حمیدزاده نوازنده گیتار بیس، عماد لاریجانی نوازنده کیبورد، مرسل وطنی نوازنده ساکسیفون و دانیال دانشور نوازنده پرکاشن در این شب روی استیج سالن ایرانیان حضور داشتند.
محسن رحب پور مدیر برگزاری جشنواره فجر، محمدزند وکیل و مهدی کرد و محسن ابراهیم زاده مهمانان این شب کنسرت مهدی یراحی بودند.
حواشی:
– زمان معرفی عظیم روحانی ، مهدی یراحی گفت قبل تر روحانی را محکم تر تشویق می کردید. از رییس جمهور راضی هستید یا نه؟ ایشالا که راضی باشید.
– یراحی خبر انتشار آلبومی عربی با فضای آهنگ شاد و احساسی را به هوادرانش داد و اعلام کرد تا خرداد ماه منتشر می شود. البته آلبوم فارسی هم با یک آهنگساز به نام در حال آماده کردن دارد.
بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر که در آن کنسرت های پاپ اجرا می شود، امسال در سالن ایرانیان برگزار می شود و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی