محسن چاوشی: این همان پیکانی است که پدرم با آن روزگارمان را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد

سام بورنگ

رسانه نوا – هفته گذشته تازه ترین اثر محسن چاوشی با نام «امیر بی‌گزند» منتشر شد. در این آلبوم چاوشی طبق معمول همیشه با تغییر سبک، شکل جدیدی از آثار خود را با مردم به اشتراک گذاشته است.

درحالی یک هفته از انتشار این آلبوم می‌گذرد که، امیر بی‌گزند به سرعت میان پرفروش‌ترین آلبوم‌های اخیر قرار گرفته و در فضای مجازی نیز رکورد فروش را شکسته است. چاوشی در این آلبوم به اجرای اشعاری از مولانا، سعدی، حسین صفا، پدرام پاریزی و علی‌اکبر یاغی‌تبار پرداخته است. «شاه مقصود» یکی از قطعاتی است که محسن چاوشی با ترانه‌ای متفاوت از‌ «حسین صفا» اجرا کرده است. این هنرمند در متنی در خصوص خواندن این قطعه به مرور خاطراتی از پدرش پرداخته است. یادداشت محسن چاوشی به شرح زیر است:

«پدرم با همه شرایطی که جنگ به ما تحمیل کرده بود و واقعا شرایط بغرنج و سختی بود هیچوقت نگذاشت دستمان جلوی کسی دراز شود و مردانه اوضاع خانواده را مدیریت کرد. پدرم یک مدتی مسئول شهرک بود. بنیادی بود به اسم بنیاد مهاجرین جنگ تحمیلی که پدر مسئول آنجا شد. پدرم آدم باسوادی بود و هست. وقتی پدرم بازنشسته شد با پیکانش کار می کرد. یکی از ترانه هایی که خوانده ام و حرف از یک پیکان دلتنگ می زند، همان پیکانی است که پدرم با آن روزگارمان را در زمان جنگ و بعد از جنگ مدیریت می کرد و نان حلال می آورد خانه.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی