امید حاجیلی: به شاد کردن دل مردم در چارچوب قانون ادامه می‌دهم!

سام بورنگ

رسانه نوا – امید حاجیلی که در گزارشی از مجله خبری ۲۰:۳۰ با پخش تصویر شطرنجی مورد انتقاد قرار گرفت، نسبت به این اتفاق یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش رسانه نوا، شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ بخش خبری ۲۰:۳۰ که عموماً رویکردی انتقادی نسبت به جریان‌های غیر وابسته به فضای سیاسی دارد، در اقدامی عجیب و انتقاد برانگیز فضای فعلی موسیقی پاپ را سخیف دانست و با پخش قسمت‌هایی از کنسرت‌های امید حاجیلی و حامد همایون به فضای شاد این اجراها حمله کرد.

امید حاجیلی پس از این اتفاق، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود نوشت: حضرت على (ع) : -مَنْ سَرَّ مومنا فَقَدْ سَرَّنى؛ «هر کس مؤمنى را شاد کند مرا شاد کرده است » چنان که امام علی (ع) می فرماید: کسى که دلى را شاد کند خداوند عوض آن شادى و خرّمى، برایش لطف و خوشى معنوى مى ‏آفریند که بر اثر انجام کارهاى نیک به او روى مى ‏آورد. خوبیش اینه که همش در چهارچوب قانون و زیر چتر وزارت محترم ارشاد و حمایت بى دریغشون انجام میشه که به شخصه ازشون ممنونم … بقیه‌ش مهم نیست که اون چیزى که اینجا زیاده از این کارشناس هاى محترم و افراد تنگ نظر و کسانى که دنبال سوژه هاى تکرارى و براى برنامه ساختن و تخریب هستند… خدارو شکر سوژه هم کم نیست ولى عجیبه برام که اون سوژه ها مهم نیستن!  در هر صورت از همین جا خسته نباشید میگم به همه عزیزان … من که به شاد کردن دل مردم تو همین چهار چوب و قانون ادامه میدم و مثل همیشه با احترام کامل به قوانین وزارت ارشاد پایبندم. تا کور شود هر آنکه نتواند دید و حتى فرمایشات حضرت على هم براش اهمیتى نداره. یا على

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی