«کجا باید برم» نخستین آلبوم موسیقی روزبه بمانی منتشر شد

روزبه بمانی
سام بورنگ

رسانه نوا – صبح امروز بیست و چهارم مهر ماه نخستین آلبوم رسمی روزبه بمانی به همت موسسه آوای هنر منتشر و روانه بازار موسیقی سراسر کشور شد.

به گزارش رسانه نوا، نخستین آلبوم مستقل روزبه بمانی با نام «کجا باید برم» از صبح امروز با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد روانه بازار موسیقی شد.

در این آلبوم سیزده قطعه موسیقایی با نام های «کجا باید برم»، «تمرین تنهایی»، «چالوس»، «جنون»، «خسته شدم»، «سلام» و «بغض سی ساله» با تنظیم و میکس و مستر سعید زمانی، «عاشقی» با تنظیم و میکس و مستر معین راهبر، «من حافظم» با تنظیم اشکان آبرون و میکس و مستر سعید زمانی، «شلیک» با تنظیم و میکس و مستر مهرداد احمدزاده، «به من نگو عاشق» با تنظیم هومن نامداری و میکس و مستر سعید زمانی، «خودم خواستم» با تنظیم شجاعت شفایی و محمد فلاح به مخاطبان ارایه شده است.

گفتنی است؛ بمانی پیش از این قطعاتی از این آلبوم مثل «من حافظم» و «خسته شدم» را به صورت تک‌آهنگ منتشر کرده بود.

احسان نی‌زن نوازنده ویولن و ویولا، فرشید ادهمی نوازنده گیتار، مهرداد عالمی نوازنده ویولن سل، فیروز ویسانلو نوازنده گیتار، هومن نامداری نوازنده کلارینت، ابراهیم علوی نوازنده عود، فاضل پیش نوازنده گیتار، میلاد عالمی نوازنده ویولن گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

روزبه بمانی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، درخصوص انتشار این آلبوم گفت: سلام به دوستان نازنینم
بالاخره امروز آلبوم کجا باید برم منتشر شد .
آلبومی که برای انتشارش بسیارانی زحمت کشیدن که نامشون در آلبوم هست و از صمیم قلب ازشون سپاس‌گزارم که بهتریناشون رو در این آلبوم ارائه دادن . باید تشکر صمیمانه‌ای کنم از علیرضا افکاری برای زحمات بی‌دریغی که در این مجموعه کشید و نشد نامی ازش برده شه و همچنین از محمد جلیلپور که برادرانه کنارم بود و این آلبوم رو تهیه کرد و در آخر از شما همراهان همیشه‌م که در طول این سالها پشتیبانم بودید و تنهام نذاشتید.
با تمام وجودم به داشتنتون افتخار می‌کنم.
امیدوارم این آلبوم پاسخی باشه به ذره‌ای از اعتماد و مهری که در طول این سالیان به من داشتید.

آلبوم موسیقی «کجا باید برم» توسط موسسه صوت آوای هنر منتشر شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی