سالار سپهرم «راه خدا» را به مدافعین حرم تقدیم کرد

سام بورنگ

رسانه نوا – تازه‌ترین قطعه‌ی «سالار سپهرم» با عنوان «راه خدا» منتشر شد.

 سپهرم در خصوص انتشار قطعه‌ی تازه‌اش عنوان کرد در این اثر با «پدرام شهرابی» به عنوان ترانه‌سرا و «علیرضا افشار» به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده کار کرده‌ام که برای نخستین بار است که در آهنگسازی از ملودی‌هایی به غیر از کارهای خودم استفاده کرده‌ام.

این خواننده درخصوص انتخاب موضوع مدافعین حرم برای این قطعه نیز ادامه داد: به نظرم ارزش شهدا با هیچی قابل مقایسه نیست و زبان من برای گفتن از آن‌ها قاصر است. اما هدف اصلی من از خواندن این کار تقدیم آن به دایی‌ام بوده است که نخستین شهید کربلا است. از نظر من این انسان جایگاه بسیار والایی داشت و سال گذشته با اولین خبری که از سمت داعش و نزدیکی آن‌ها به شهر کربلا شنید، آماده‌ی حضور در جبهه شد و این کار را هم تنها به همین دلیل و نیت کار والای ایشان تهیه و منتشر کردم.

سالار سپهرم که پیش از این نیز دو قطعه در فضای مجازی منتشر کرده بود، از استقبال بالای مخاطبین موسیقی از آن‌ها خبر داد و آن قطعات را از پر دانلودترین قطعات موسیقی در فضای مجازی عنوان کرد؛ وی همچنین درخصوص فعالیت‌هایش در آینده نیز گفت: قطعاتی برای انتشار آماده کرده‌ام که در آن‌ها با هنرمندانی همچون «امیرمیلاد نیکزاد» و «امیرحسین اویسی» همکاری کرده‌ام که با فواصل زمانی مشخص پس از عید فطر منتشر خواهم کرد.

سپهرم همچنین از تهیه‌ی نخستین آلبوم خود و انتشار احتمالی آن در بهمن ماه سال جاری نیز خبر داد که به زودی اخباری از جزئیات آن منتشر می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی