پوستر پنجمین جشنواره و جایزه «نوای خرم» منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – پوستر پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با طراحی پرهام عرب از هنرمندان گرافیست کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش رسانه نوا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری «راد نو اندیش»، پوستر پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم ) چند روز بعد از اعلام فراخوان شرکت متقاضیان در این رویداد، با طراحی پرهام عرب در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

پرهام در توضیح محتوای تصویری پوستر این دوره از جشنواره توضیح داده است:

«طراحی پوستر جشنواره نوای خرّم همواره برای بنده شیرین و جذاب بوده و هر زمان که جهت رسیدن به ایده تلاش می کنم توجه روح استاد همایون خرّم را احساس می کنم و در پی این هستم تا علاقه ایشان به گسترش موسیقی اصیل ایرانی را به نسل های آینده در قالب یک تصویر نشان دهم. امیدوارم که طراحی انجام شده با رضایت مندی روان استاد و علاقه مندان عرصه موسیقی همراه باشد.»

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال ۸ تا ۱۶ آذر ماه سال سال ۹۷ توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می شود.

در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی