حسن روحانی: هیچ وزیری دربرابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید

سام بورنگ

رسانه نوا – دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در مراسم دیدار با جامعه پزشکی کشور به لغو کنسرت‌های مشهد واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم دیدار با جامعه پزشکی کشور که صبح امروز به مناسبت روز پزشک و هفته دولت در مرکز همایش‌های بین المللی ابوریحان برگزار شد، با بیان اینکه بی‌قانونی خوب نیست و بی‌قانونی به نام دین و دلسوزی بدتر است گفت: افتخار ما این است که کشورمان کشور قانون است و امام (ره) بارها بر اینکه حکومت اسلام و جمهوری اسلامی حکومت قانون است تاکید کردند، چرا که اگر قانون زیر پا رود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به حاشیه‌های ایجادشده در مورد برگزاری کنسرت‌ها در کشور، گفت: یک جا به پزشک و یک جا به هنرمند بی‌احترامی می‌شود، یک جا که کنسرتی می‌خواهد برگزار شود، مجلس قانونگذاری ایجاد می‌شود. ما مجلس شورای اسلامی داریم و هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون گذاری کند، و وزیر نباید نیز تبعیت کند چرا که وزیر باید تابع قانون باشد.

روحانی افزود از نظر من هیچ وزیری دربرابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید و عقب‌نشینی کند. اگر قرار است قانونی وضع شود باید از طریق مجلس اقدام شود و مراحل خود را در شورای نگهبان طی کند و در نهایت رئیس جمهور آن را ابلاغ کند تا عملی شود.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی