رحیم شهریاری: حضور «ابراهیم تاتلیس» دروغ سیزده بود!

سام بورنگ

رسانه نوا – خواننده پاپ آذربایجانی از برگزاری جدیدترین کنسرت خود با آثار جدید در برج میلاد خبر داد.

به گزارش رسانه نوا، رحیم شهریاری که اسفند ماه گذشته در تهران و برج میلاد روی صحنه رفت، پس از استقبال از این برنامه بار دیگر کنسرت تهران را تمدید و در تاریخ ۱۹ اردیبهشت بار دیگر میزبان دوستداران موسیقی پاپ آذربایجانی در پایتخت می‌شود.

رحیم شهریاری درباره جدیدترین اجرای زنده خود و برنامه ریزی‌هایش برای این کنسرت توضیح داد: «همواره سعی کرده‌ام که کنسرت‌های من شادترین و پرانرژی‌ترین اجراها باشد. در کنسرت قبلی میزان واکنش‌ها جوری بود که انرژی خوبی گرفتیم و خیلی زود تصمیم به تمدید این برنامه گرفته شد و هم اکنون و پس از استقبال از اجرای قبلی، با آثار جدید به استقبال دوستداران موسیقی آذربایجانی خواهیم رفت و قطعا اجرایی قوی را روی صحنه خواهیم برد.»

شهریاری درباره زمان انتشار آلبوم جدید خود نیز گفت: «مراحل آماده سازی آلبوم جدید تقریبا تمام شده و به زودی آنرا روانه بازار موسیقی خواهیم کرد. آلبوم جدید حاوی اتفاقات جدیدی در موسیقی پاپ آذربایجانی خواهد بود و وقت و انرژی زیادی برایش صرف شده است. هنرمندان و افراد زیادی برای آن زحمت کشیده‌اند و همه سعی من این بوده که آلبوم جدید اثر موردعلاقه دوستداران موسیقی باشد.»

این خواننده همچنین درباره حواشی فراوان یکی از پست های صفحات شخصی‌اش که در آن از حضور «ابراهیم تاتلسس» در ایران خبر داده بود نیز گفت: «چون دیدن صدای سحر آمیز ایراعیم تاتلسس از رسانه ملی پخش شد، روز سیزدهم فروردین تصمیم گرفتم این موضوع را به عنوان دروغ سیزده مطرح کنم شاید به زودی به واقعیت بپیوندد! من همیشه موافق حضور چهره‌های بزرگ در ایران بوده و هستم و قطعا حضور ابراهیم تاتلسس می تواند صنعت توریست تبریز را به شدت گسترش دهد.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی