رایان شجریان: پدرم در کما نیست!

سام بورنگ

رسانه نوا – «رایان شجریان» فرزند «محمدرضا شجریان» در یادداشتی، ضمن رد شایعه به کما رفتن پدرش، تصریح کرد، وی دلتنگ ایران و مردم این سرزمین است.

متن یادداشت رایان شجریان به شرح زیر است:

«با سلام؛

پیرو پیام های پیاپی به من و همایون جان، خواستم باز هم یادآور باشم که پدر در حال طی کردن دوران نقاهت قبل از شروع مرحله ی دوم درمان هستند و به امید پروردگار و لطف شما عزیزان سریع تر از این مرحله گذر خواهند کرد.

دیروز که با پدر مشغول به صحبت کردن بودیم، از دلتنگی بی کران خود به ایران و مردم عزیزش یاد می کردند. شایعه ها مبنی بر کما رفتن پدر به هیچ عنوان صحت ندارد، لذا از شایعه ی بی معنا خودداری کنید و تا خبری از صفحه های رسمی خانواده ی این جناب منتشر نشده است، خبری را باور نکنید.

با تشکر؛ رایان شجریان».

گفتنی است همایون شجریان دیگر فرزند محمدرضا شجریان نیز هفته گذشته در یادداشت اینستاگرامی خود، خبر به کما رفتنِ محمدرضا شجریان را تکذیب کرده بود.

محمدرضا شجریان استاد آواز ایران حدود ۱۵ سال است که با بیماری سرطان کلیه دست وپنجه نرم می کند و اکنون برای درمان در آمریکا به سر می برد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

ضمن ارزوی بهبودی وشفا برای همه هم وطنان چه خوب وزیبا وبه یاد ماندنی است که این بزرگ ومطرح دنیای موسیقی با ان موقعیت که در میان ایرانیان داخل وخارج دارد مانند تختی قهرمان در واقعه زلزله بویین زهرا به میدان بیاید وبا کمک هم وطنان امکاناتی که درامریکا برای این بیماری فراهم شده در این دیار فراهم کند و محیطی با کمک خدا فراهم کند وهدیه کند به هزاران نیازمند که امکان سفر به جائی میسر نیست انشااله

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی