«ساعت ۲۵» با موضوع اختتامیه سرود نخستین جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی

سام بورنگ

رسانه نوا – برنامه «ساعت ۲۵» امشب با خبرهایی از اختتامیه بخش سرود نخستین «جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی» پخش خواهد شد.

در برنامه «ساعت ۲۵» که ساعت یک بامداد هشتم بهمن از شبکه تهران پخش می‌شود، «محسن طهرانی» مهمان تلفنی برنامه است. دبیر جشنواره جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی در این گفتگوی تلفنی اهداف و آخرین اخبار جشنواره و همچنین جزئیات مربوط به بخش سرود را تشریح خواهد کرد. در برنامه امشب علاوه بر این گفتگو، برخی از ویدئو سرودهای مرتبط با این جشنواره که در موسسه فرهنگی هنری «کساء» تولید شده هم پخش می‌شود.

در برنامه هفته آینده «ساعت ۲۵» دبیر این جشنواره و دبیر بخش موسیقی جایزه بزرگ انقلاب اسلامی حضور دارند و پاسخگوی سوالات مجری و مخاطبان خواهند بود. پخش آیتم‌های تولیدی دیگر مرتبط با جشنواره هم در کنداکتور هفته آینده «ساعت ۲۵» قرار دارد.

اختتامیه بخش سرود نخستین جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ بهمن در تهران برگزار می‌شود و گروه‌های سرود از اقصی نقاط ایران، دویست اجرای پاتوقی در نقاط شاخص پایتخت خواهند داشت. گروه‌های برگزیده هم در جریان مراسم اختتامیه‌ای با حضور داوران و چهره‌های برجسته موسیقی معرفی می‌‌شوند. مراسم اختتامیه روز جمعه پانزدهم بهمن‌ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان حافظ برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی