سیدحسین هاشمی: در۴ سال گذشته هیچ کنسرتی در استان تهران لغو نشد

سام بورنگ

رسانه نوا – سیدحسین هاشمی استاندار سابق تهران تاکید کرد که در چهار سال گذشته هیچ کنسرت مجوزداری در استان و شهر تهران لغو نشده است.

به گزارش رسانه نوا، سیدحسین هاشمی روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید تهران در استانداری افزود: در ۴ سال گذشته سعی شد فضای امنیتی در تهران حاکم نشود و زمانی که استاندار شدم محور کار را بر روی تعامل و همکاری قرار دادم و به پلیس گفتم برخورد فیزیکی ممنوع است و در این ۴ سال اتفاقی رخ نداد.
وی تاکید کرد: در این ۴ سال از تنها مسئله ای که گذشت نکردم فساد اخلاقی و مالی بود.
هاشمی ادامه داد: به تمام احزاب گفتیم برای برگزاری همایش و برنامه خود مجوز نمی خواهند فقط با فرمانداری هماهنگ کنند. 
هاشمی گفت: طی ۴ سال گذشته کنسرت ها در استان تهران بدون مشکل برگزار شد و به داخل دانشگاه ها ورود نکردیم چون شورای نظارت داشتند.
استاندار سابق تهران گفت: انتخابات را حرفه ای برگزار کردیم و هیات های اجرایی همه با سابقه و متدین بودند.
هاشمی افزود: بیش از ۲۸ درصد افزایش مشارکت مردم تهران در انتخابات ۹۶ را داشتیم که در راستای منویات رهبری بود.
هاشمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سفرهای رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهوری به استان تهران گفت: این سفرها منشاء خیر و برکت برای استان و مردم شد.
وی به بهبود وضعیت آلودگی هوای پایتخت در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده وضعیت آب تهران نیز چه به لحاظ کمی و چه کیفی در وضعیت مطلوبی است.
به گفته هاشمی، یک میلیون و ۴۰۰ متر مکعب فاضلاب رها شده در تهران داشتیم که امروز در حال کنترل است.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به کسب رتبه اول کشوری در بحث اقتصاد مقاومتی تهران توسط ۱۱ دستگاه استان تهران اشاره کرد و گفت: سخت ترین کار ما ساماندهی واحدهای صنعتی تولیدی بود که برای شهرک های صنعتی برنامه ریزی کردیم.
وی گریزی نیز به بحث درآمدهای مالیاتی تهران زد و گفت: سال ۹۲ درآمدهای مالیاتی تهران ۱۸ هزار میلیارد تومان بود و امسال به بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان رسید که بیش از ۲٫۵ برابر است.
به گزارش ایرنا، صبح امروز در این آئین عبدالرضا رحمانی فضلی از خدمات سیدحسین هاشمی استاندار پیشین تقدیر و برای محمدحسین مقیمی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
دراین آئین حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس، نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران،ری و تجریش ، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران و فرمانداران و بخشداران و مدیران دولتی و دستگاه های مختلف استان تهران در محل استانداری حضورداشتند.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

میشه بفرماید ورامین در کدام استان است ؟
البته شاید منظور ایشون کنسرت پاپ بوده نه سنتی
یک نکته دیگه در بعضی از شهر استان تهران مجوز کنسرت داده نمی شه که کسی بخواد لغو بشه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی