شب شنبه‌ها میزبان «شاهدان خموش» می‌شود

شب شنبه
سام بورنگ

رسانه نوا – شب شنبه ها در دوازدهمین تجربه از دوره جدید خود، شنبه ۲۸ مرداد ماه میزبان پرفورمنس موسیقی «شاهدان خموش» در سالن تئاتر مستقل تهران می‌شود.


به گزارش رسانه نوا، مجموعه برنامه «شب شنبه‌ها» هر هفته با رویکرد تجربه های متفاوت و گفتگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می‌شود و در اجرای شاهدان خموش میزبان ابوسعید مرضایی و فربد یداللهی می‌شود.
ابوسعید مرضایی نوازنده سه تار و شورانگیز، بیش از ۳۰ سال است که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند و تا کنون سه آلبوم موسیقی منتشر کرده و در ضبظ و تدوین آثار اساتیدی چون زنده یاد جلال ذوالفنون و زنده یاد همایون خرم همکاری داشته است.
فربد یداللی نوازنده تنبک و سازهای کوبه ای نیز نویسنده سه کتاب آموزشی سازهای کوبه‌ای با نگرشی نو برای سازهای تنبک و کوزه (اودو) است و انتشار ۵ آلبوم موسیقی، طراحی و ساخت دو ساز کوبه ای جدید و … از جمله فعالیت‌های او است.
همچنین ابوسعید مرضایی و فربد یداللی با همکاری یکدیگر در سال ۱۳۹۰ آلبوم خاک را منتشر کرده اند که به عنوان بهترین آلبوم بی کلام سال انتخاب شده است.
پرفورمنس موسیقی شاهدانِ خموش، با نوازندگی ابوسعید مرضایی (سه تار و شور انگیز) و فربد یداللهی (تنبک و هنگ اودو) با همراهی اسماعیل مرضایی (نقاش) شامگاه شنبه ۲۸ مرداد از ساعت ۲۲ در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود.
قرار است در این کنسرت بخشی از آلبوم های آب و خاک به همراه بداهه نوازی اجرا شود.
در این برنامه ها رضا دادویی (طراح و مدیر پروژه)، سیامک قطاعی (مسئول امور اجرایی)، امیر خرازی (مسئول هماهنگی و برنامه ریز)، مونا حمزه (گرافیست) حضور دارند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی