ویژه برنامه‌ی دومین سالگرد شعرانه برگزار شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، فرهنگسرای فردوس میزبان چهل و هشتمین نشست شعرانه با اجرای «علیرضا آذر» و «صابر قدیمی» بود.

این جلسات که همواره با استقبال بالای مخاطبان ترانه و شعر همراه می‌شد، این بار نیز حضور مردم در آن چشمگیر بود و بسیاری از حاضرین ایستاده و خارج از سالن مراسم را نظاره‌گر بودند.

آغازگر این نشست پخش کلیپی از شعرخوانى و به نوعی مرور خاطرات جلسات در طی دو سال گذشته بود و پس از آن علیرضا آذر و صابر قدیمی به خوشامدگویی به حاضرین پرداختند.

علیرضا اذر با تبریک ٢ساله شدن نشست شعرانه صحبت‌هایش را آغاز و در ادامه به لغو اجرای موسیقی اشاره کرد و گفت: “قول داده بودیم «میلاد بابایى» در این مراسم اجرای زنده داشته باشد که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها متاسفانه این اجرا برای امروز آماده نشد.”

در ادامه «شروین رحیم زاده»، «عرفان قنبرپور» و «محمد بساره» به خوانش شعر و ترانه‌های خود پرداختند و درخصوص آثارشان دقایق کوتاهی صحبت شد.

با اتمام بخش نقد و پخش کلیپ موسیقی طنزی در ادامه نوبت به شاعران مطرح رسید تا به خواندن آثار خود بپردازند؛ این در حالی است که در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، تعدادی از شاعران به معرفی کتاب‌های تازه خود پرداختند.

از میهمانان مطرح در این نشست می‌توان به «علی کمارجی»، «مهدی موسوی»، «آرین داوودى»، «احسان افشارى»، « یاسر قنبرلو»، «امیرعلى سلیمانى»، «على ایلیا»، «عمران میرى»، «مهسا ناجى»، «معین سجادى» و «پوریا حیدرى» اشاره کرد.

شایان ذکر است نشست بعدى شعرانه اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.

گزارش ویدیویی این مراسم به زودی در نوا تی وی منتشر خواهد شد…

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی